54
شنبه 16 شهریور 1398
شماره 7754
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ابطال  ۷۷۷پروانه چرا در چهارمحال وبختیاری

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای امسال ۷۷۷ پروانه چرا در این استان به دلیل تخلف، آماده ابطال شده است.
اخبار ویژه
معاون آموزش متوسطه و دبیر «پروژه مهر» اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای سال تحصیلی ۹8-۹9 در حوزه نیروی انسانی ۱۲ هزار و ۷۱۲ نیرو کمبود داریم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت: قرار است با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومان توسط وزارت راه، آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان بازسازی و ایمن‌سازی شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به کامل شدن ضریب نفوذ گازرسانی در این استان، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از بزرگ‌ترین و سخت‌ترین طرح‌های گازرسانی در دست اقدام استان تا سال 1400 شاهد پیوستن یزد به استان‌های سبز کشور باشیم.
۸۸ طرح منابع طبیعی در استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شد
3 طرح راهسازی و ‌گردشگری استان یزد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار، نماینده بافق در مجلس و جمعی از مدیران ارشد استان یزد در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید
«آلوده» صفتی است که این روزها نصیب گلخانه‌های یزد شده است؛ گلخانه‌هایی که مصرف آب را به شدت کاهش داده‌اند و محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند. استان یزد رتبه سوم سطح زیر کشت گلخانه در کشور را دارد و استقبال از این شیوه کاشت با توجه به خشکسالی‌ها و کاهش منابع آب زیرزمینی در حال افزایش است اما برخی عقیده دارند که این مزایا به دردسرهای گلخانه‌ها نمی‌ارزد و باید گلخانه‌ها را از محل فعلی فعالیتشان دور کنند.

28 محله شهر اصفهان در نوبت بازآفرینی

2 هزار و ۳۸۰ هکتار بافت مصوب ناکارآمد در شهر اصفهان وجود دارد
شهری
دیوارهای خشت و گلی خمیده، درها و پنجره‌های فروریخته و خانه‌های نیمه‌خرابه در بافت قدیمی شهر، شاید برای رهگذران خاطرات روزهای خوش بچگی و خانه مادربزرگ را زنده کند اما برای 23 درصد از
اجرای طرح یارانه دستمزد در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح یارانه دستمزد در چهارمحال و بختیاری

در این طرح 30 درصد حداقل حقوق و مزایای نیروی جدید شغل اولی از سوی دولت پرداخت می‌شود
معاون مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح یارانه کار دستمزد امسال در ۸ استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

فروشگاه‌های پوشاک برند خارجی در اصفهان تعطیل می‌شوند

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک اصفهان گفت: در حال حاضر بیشتر از 5 یا 6 برند خارجی در اصفهان فعال نیستند که به دلیل افزایش نرخ ارز، از فروش کالای خارجی سود زیادی کسب نمی‌کنند و در آینده‌ای نزدیک تعطیل خواهند شد.
نرخ بیکاری در اصفهان 3 درصد کاهش یافت
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به بهار سال 97 حدود 3 درصد کاهش داشته است

یزد پرخطرترین استان در زمینه شیوع سرطان

در استان یزد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد، استان‌های یزد، زنجان و آذربایجان غربی را پرخطرترین استان‌ها در زمینه شیوع سرطان دانست.

فراهم شدن شرایط لازم برای سرمایه گذاری در یزد

در استان یزد
استاندار یزد بر ضرورت فراهم شدن همه امکانات و شرایط لازم برای سرمایه گذاری به ویژه در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد.