54
چهار شنبه 6 شهریور 1398
شماره 7746
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کانون‌های گرد و غبار محلی فعال می‌شوند

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های گرد و غبار محلی در استان فعال می‌شوند. «شاهرخ پارسا» در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: وزش باد شدید در این استان موجب فعال شدن کانون‌های گرد و غبار محلی می‌شود.
اخبار ویژه
اعضای هیات‌رئیسه شورای شهر شهرکرد تغییر کرد اما «حیدر علیپور» مجددا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به دستاوردهای این سازمان طی چهار سال گذشته، گفت: در حال حاضر روزانه 12 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنعت و معدن در استان یزد انجام می‌شود.
«غلامعلی سفید» و «سیدحسین آزادی» به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای شهر یزد در سومین سال معرفی شدند.
رئیس اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: نخستین سمینار گردشگری سلامت با حضور مسئولان ارشد استاد و علوم پزشکی شهید صدوقی در یزد برگزار می‌شود
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شتاب می‌گیرد.
هوشمند‌سازی شهر یزد این بار به پارکینگ‌ها رسیده و قرار است با مدیریت هوشمند پارکینگ‌ها، گام موثری برای مدیریت پارک خودروها برداشته شود تا هم استفاده بهینه‌تری از فضای پارک صورت گیرد و هم خدمات بهتر و سریع تری به شهروندان ارائه شود.

خداحافظی کودکان با پروانه ها

جشنواره
یک هفته پیش بود که پروانه‌ها در آسمان اصفهان به پرواز درآمدند و کودکان را به تماشای فیلم دعوت کردند. پروانه‌های رنگین که این بار نه تنها در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به پرواز درآمدند، بلکه بال گشودند
ساماندهی پسماندهای صنعتی چهارمحال وبختیاری

ساماندهی پسماندهای صنعتی چهارمحال وبختیاری

مکان پیشنهادی سایت پسماند صنعتی و ویژه که باید در کنار شهرک‌های صنعتی فعال شود در شهرستان بروجن تعیین شده است
رهاسازی زباله‌ها در محیط‌های پیرامون شهرها و روستاها علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، گونه‌های گیاهی و جانوری را با خطر مواجه و زندگی را برای مردم شهرها و روستاها دشوار می‌کند.

نرخ بیکاری یزد  تا پایان سال 99  تک‌رقمی می‌شود

استاندار یزد با بیان این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید بدانند هیچ شأنی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: تا پایان سال 99 نرخ بیکاری استان یزد باید به زیر 10 درصد برسد.
آغاز ساخت 24هزارخانه دراصفهان و چهارمحال و بختیاری
عملیات اجرایی تامین زمین برای ساخت ۵هزارو ۱۹واحد مسکونی طرح «اقدام ملی تولید مسکن» در چهارمحال و بختیاری و بیش از ۱۹هزار واحد دراصفهان، با دستور رئیس جمهوری و از طریق ویدئو

سفر ارزان به سبد خانوارهای اصفهانی  اضافه می‌شود

در استان اصفهان
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: سفر ارزان یکی از برنامه‌های جدی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در راستای توسعه گردشگری داخلی در کشور است.

ایجاد ۲ شهرک نساجی در اصفهان  و کاشان

در استان اصفهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  اصفهان گفت: به‌دنبال احداث ۲ شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان هستیم که زمین آنها انتخاب شده است.