54
یکشنبه 3 شهریور 1398
شماره 7743
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آب‌رسانی سیار به شهرک‌های صنعتی

در استان چهارمحال و بختیاری
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: با تشدید گرما و افت منابع آب‌های زیرزمینی، آب‌رسانی سیار به برخی از واحدهای صنعتی مرکز استان آغاز شد. به گزارش ایرنا «حمیدرضا فلاح» فعال بودن ۹۰۹ واحد صنعتی در ۱۷ شهرک و ۴ ناحیه صنعتی این استان را یادآورشد و افزود: با افت شدید منابع آبی در استان، بیشتر شهرک‌های صنعتی این خطه دچار بحران آبی شده است.
اخبار ویژه
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌و‌بختیاری با بیان این‌که بارش‌های سال زراعی جاری از اواخر مهرماه آغاز می‌شود، گفت: میزان بارش‌های پاییز استان به حد معمولی نرمال می‌رسد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تاثیر بسزایی در رونق شهرهای جدید همچون فولادشهر دارد. بر این اساس، ۱۹ هزار واحد مسکونی در 3 سال در این شهر ساخته و به متقاضیان تحویل خواهد شد.
شهردار اردکان گفت: طرح مطالعاتی گیاهان مناسب با نیاز اندک به آب، انتقال آب شیرین به بلوار آیت‌الله شهید بهشتیره و تأمین برق آن از طرح‌های این شهرداری برای بهبود وضعیت فضای سبز شهری است.
سومین جشنواره قنات و قالی میمه با هدف تبیین گردشگری و جذب سرمایه‌گذار در این شهر برگزار شد.
در حالی که پل‌های عابر پیاده شهر یزد روزگار غریبی را سپری می‌کنند و در حسرت عبور عابران پیاده به سر می‌برند، تلفات حوادث ترافیکی شهر یزد افزایش یافته و باید برای این معضل راهکاری اندیشیده شود.

5/62 درصد بودجه شهرداری شهرکرد  برای عمران شهری

مدیریت شهری
شهردار شهرکرد با بیان این‌که از ۱۶۸ میلیارد تومان بودجه سال ۹۸ شهرداری حدود 5/62 درصد آن که 105 میلیارد تومان می‌شود، هزینه‌های عمرانی و مابقی هزینه‌های
تن نحیف تئاتر اصفهان

تن نحیف تئاتر اصفهان

سیاست‌گذاری‌های فرهنگی نادرست عاملی است که به طور غیرمستقیم موجب نحیف شدن بدنه تئاتر اصفهان شده است
تماشاگران آرام آرام وارد سالن می‌شوند و در تاریکی با نور تلفن همراهشان شماره صندلی‌ را پیدا می‌کنند و در جای خود می‌نشینند. چند دقیقه بعد از شدت گرمای سالن، بروشورهای نمایش است که چون بادبزن
چهارمحال و بختیاری در تدارک آغاز ماه مهر

چهارمحال و بختیاری در تدارک آغاز ماه مهر

برای سال تحصیلی جدید 508 نیروی جدید جذب آموزش و پرورش می‌شود
کمبود فضاهای آموزش در استان چهارمحال و بختیاری یکی از مهم‌ترین مشکلات به شمار می‌رود و ورود خیران در این بخش زمینه‌ساز توسعه آموزشی در استان است

آب‌رسانی به 6 روستای کاشان با تانکر

در استان اصفهان
آب آشامیدنی روستاهای پنداس و آرنج بخش بزرک و کوه‌سنج، بالاعباس‌آباد و فرح‌آباد بخش نیاسر و روستای تتماج از توابع شهرستان کاشان همچنان با تانکرهای سیار تامین می‌شود.
PDF یکشنبه 3 شهریورماه 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
«رؤیای کودکان سیل‌زده را بسازیم»، شعار سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است و به همین مناسبت، نمایشگاه عکسی با همین عنوان در دانشگاه علمی کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان برپاشده است. «بابک برزویه» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «همه‌جا برای همه» در پاریس برگزار شد که در آن عکس‌هایی از شهرهای سیل‌زده ایران به نمایش گذاشته‌شده بود.
سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان یزد از ابلاغ برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی شهرستان‌های تفت، میبد و اردکان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: معادن شن و ماسه مسیر رودخانه‌های یزد را تغییر داده است به گونه‌ای که در سیل امسال حتی یک قطره آب پشت بند خاکی صادق‌آباد نرفت.