54
سه شنبه 22 مرداد 1398
شماره 7734
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چهارمحال و بختیاری پایلوت طرح  «یارانه دستمزد» شد

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان به همراه ۷ استان دیگر به عنوان پایلوت طرح یارانه دستمزد انتخاب شده است.
اخبار ویژه
مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از حذف قبوض تلفن ثابت در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از انجام سرشماری در مناطق عشایرنشین استان به منظور جانمایی محل‌های تجمع عشایری برای راه‌اندازی خانه‌های بهداشت خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که حمل‌و‌نقل هوایی در استان از رونق لازم برخوردار نیست، گفت: باید تلاش کرد فرودگاه شهرکرد جایگاه واقعی خود را پیدا کند تا به گزینه مطمئنی برای انتخاب مسافران تبدیل شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون بنز حامل ۱۰ تن چوب قاچاق در شهرستان بن خبر داد.
مرمت‌های غیراصولی یکی از معضلاتی است که این روزها بافت تاریخی یزد را که به ثبت جهانی نیز رسیده، مبتلا کرده است.

قطار سریع‌السیر اصفهان  به ریل اجرا باز می‌گردد

معاون استاندار: هدف از این طرح کاهش زمان سفر از اصفهان به تهران، ایمنی، سهولت و رفاه مردم و کاهش حوادث جاده‌ای است
حمل و نقل
اجرای طرح قطار سریع‌السیر اصفهان- قم- تهران با ۴۲۲ کیلومتر خط ریلی یکی از پروژه‌های مهم استان اصفهان است که اخیرا با تاخیر چند ماهه روبه‌رو بوده است، اکنون بنا به گفته «حجت‌الله غلامی»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، با انجام اقداماتی موانع اجرای پروژه رفع شده و به زودی شاهد از سرگیری آن خواهیم بود.
توسعه کشت گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری

توسعه کشت گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری

کشت‌های گلخانه‌ای با توجه به راندمان تولید بالا و مصرف آب پایین‌تر نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی استان دارند
تعداد واحدهای گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته و تولید محصولات متنوع گلخانه‌ای در این استان مورد توجه قرار گرفته است.
خانواده‌های با 2 معلول، خانه‌دار می‌شوند

خانواده‌های با 2 معلول، خانه‌دار می‌شوند

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره کل بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان مقرر شد تسهیلات لازم برای ساخت 105 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در روستاها و ۴۴۳ واحد مسکونی برای این خانواده‌ها در شهر اصفهان داده شود

نیاز مهریز به بانک اطلاعات گردشگری

در استان یزد
شهرستان مهریز برای معرفی آثار تاریخی، فرهنگی و تفرجگاهی خود به گردشگران داخلی و خارجی، نیاز به راه‌اندازی مرکز جامع بانک اطلاعات در فضای مجازی دارد.
PDF سه‌شنبه 22 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: دمای هوای یزد با کاهش 5 تا 8 درجه سانتی‌گراد از جایگاه دوم به جایگاه هشتم مراکز گرم کشور تنزل یافت.  به گزارش ایسنا، «محمدرضا شیرغلامی» با اشاره به پیش‌بینی تغییرات آب و هوایی در یزد، اظهار کرد:‌ براساس اطلاعات به دست آمده دمای هوای یزد در روزهای آینده 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.
مسئول کلینیک‌های تخصصی صنعتی و معدنی بسیج مهندسین در یزد گفت: بازارچه «از فرصت تا ثروت» با هدف توانمند‌سازی بانوان در یزد راه‌اندازی می‌شود.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: در کشورهای اروپایی تمامی شرکت‌ها و نهادها به غیر از گزارش صورت مالی، اقداماتی که در راستای مسئولیت اجتماعی پایدار انجام می‌دهند را منتشر می‌کنند که بنیاد مسکن اصفهان با اخذ مجوز از دفتر مرکزی بنیاد به شکل پایلوت در کشور از چند ماه گذشته اقدام به این کار کرده است.