54
چهار شنبه 9 مرداد 1398
شماره 7724
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف 50 دستگاه ماینر در خمینی‌شهر

در استان اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف 50 دستگاه ماینر دستگاه تولید ارز دیجیتال خارجی و 5 سوئیچ 16 ولت قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
اخبار ویژه
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان در سال جاری ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد.
مدیر مرکز مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: زلزله در ناغان شهرستان کیار خسارت جانی و مالی نداشت.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با تصمیم کارگروه تنظیم بازار به منظور تعادل‌بخشی به عرضه و تقاضا در بازار، خروج مرغ از استان ممنوع شد.
بیشتر ساکنان روستاهای زاگرس‌نشین، نه از باب سودجویی بلکه تنها برای امرار معاش مجبورند با قطع درختان و تبدیل کردن آنها به زغال زندگی خود را بگذرانند. جنگل‌های بلوط ثروت‌های خدادادی هستند که به بهای چند هزار تومان ناقابل دود می‌شوند.
ابرکوه یکی از مناطق عمده تولید محصولات باغی و زراعی استان یزد است که ۳۵ درصد جمعیت ۵۵ هزار نفری آن از این راه هزینه‌های زندگی خود را تامین می‌کنند. به گزارش ایرنا، کشاورزان منطقه با استفاده از تجربه‌ تاریخی

ساماندهی دست‌فروشان در بازارهای شب

معاون شهردار : راه‌اندازی بازار شب در اصفهان با هدف ساماندهی دست‌فروشان شهر و رونق کسب و کار مردم در برنامه‌های شهرداری قرار گرفته است
در شهر
در ماه‌های گرم سال که رفت و آمد در کوچه و خیابان‌های شهر جریان دارد، بازار دست‌فروشان هم داغ می‌شود. وانت‌بارهای دوره‌گردی که در محله‌ها میوه و سبزی یا لوازم خانگی و پارچه می‌فروشند

رکود گردشگری در تابستان داغ یزد

در حالی که گردشگری یزد با رشد چشمگیر گردشگران در سه ماه اول امسال روبه‌رو بود، سه ماه دوم سال را با کاهش چشمگیر گردشگر سپری می‌کند.

تامین مسکن ارزان با کمک خیران

استاندار یزد یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم استان یزد را تامین مسکن ارزان قیمت دانست و گفت: دستگاه‌ها باید در تحقق این امر اهتمام بیشتری داشته باشند و از ظرفیت خیران نیز استفاده کنند.

دولت از موزه‌داری حمایت می‌کند

در استان یزد
مدیرکل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: دولت از موزه‌داری و مشارکت بخش خصوصی برای ورود به این بخش و فعالیت در کنار برنامه‌های این سازمان در کشور حمایت می‌کند.
PDF چهارشنبه 9 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از برنامه‌های این سازمان در آستانه برپایی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان سخن گفت.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۶۷ نقطه از ۱۰۹ منطقه پرحادثه محورهای ارتباطی این استان در سطح ملی بررسی می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:‌ اولین مدرسه سبز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در یزد ساخته می‌شود.