54
چهار شنبه 10 مهر 1398
شماره 7774
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نابسامانی بازار رب در آذربایجان شرقی

قیمت هر قوطی 800 گرمی رب در استان 16 هزار و 500 تومان تعیین شده اما در بازار بالاتر از 22 هزار تومان عرضه می‌شود / با وجود اعلام سازمان صمت مبنی بر لزوم رعایت قیمت رب گوجه فرنگی، طی چند ماه اخیر گزارشی از نظارت بر بازار ارائه نشده است
خبر
بازار تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی این روزها شاهد افسارگسختگی قیمت عرضه رب گوجه فرنگی است و مردم در خرید این محصول با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
اخبار ویژه
استاندار اردبیل از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات مالی به واحدهای تولیدی این استان از سوی بانک صنعت و معدن در مدت 2 سال آینده خبر داد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی از اجرای حکم ۱۸ مورد قلع و قمع بنا و دیوارکشی مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی
فرمانده پلیس راه اردبیل- خلخال از تشدید برخورد با رانندگان متخلف عبوری در راه‌های ارتباطی این شهرستان به استان گیلان خبر داد.
بیمارستان آیت‌الله خویی در انتظار حضور مسئولان کشوری برای افتتاح رسمی است که در صورت سفر معاون اول رئیس جمهوری این مکان به بهره‌برداری
۸۰ هزار کشاورز در شهرستان‌های آذربایجان غربی ضمن آشنایی با اصول کشاورزی پایدار، در طرح احیای دریاچه ارومیه مشارکت کردند.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان ‌شرقی ۵۸ درصد خسارات سیل را ناشی از تصرف غیرمجاز حریم بستر رودخانه‌ها

3 روستای سراب در محاصره مشکلات

مسیر خاکی، کمبود آب، دایر نبودن مدرسه، تجمع فضولات حیوانی و فاضلاب انسانی زندگی مردم روستاهای باشی‌کنی، اورتاکندی و ساری‌قیه را با محرومیت همراه کرده است /  فرماندار سراب: پس از اطلاع از وضعیت این 3 روستا و انتشار گزارش‌هایی در مورد وضعیت نامناسب زندگی مردم تصمیم به کار عملیاتی و سریع در این منطقه گرفته شده است
گزارش
سراب از جمله شهرهای محروم آذربایجان شرقی است که در منطقه‌ای سردسیری و در دامنه کوه‌های سبلان قرار گرفته است. این شهر به واسطه دوری از مرکز استان گاه مورد بی‌مهری مسئولان استانی قرار می‌گیرد.
عطر شهدا در کوچه‌های اردبیل می‌پیچد

عطر شهدا در کوچه‌های اردبیل می‌پیچد

مدیر ارتباطات شهرداری اردبیل: کوچه‌های بی‌نام یا دارای نام تکراری به نام شهدا اسم‌گذاری می‌شوند
نام‌گذاری معابر در شهرها بر اساس بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها انجام می‌شود و بر اساس این ماده قانونی هیچ کوچه و خیابانی نباید بدون اسم و مشخصات باشد.
300 فرصت سرمایه‌گذاری استان معرفی می‌شود

300 فرصت سرمایه‌گذاری استان معرفی می‌شود

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌‎غربی امروز در ارومیه آغاز به کار می‌کند
همایش 2 روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی با هدف معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اقتصادی امروز کار خود را در ارومیه آغاز خواهد کرد.
طرح‌های اشتغال‌زا در اردبیل تکمیل می‌شود
طرح‌های اشتغال‌زا در اردبیل تکمیل می‌شود
تکمیل عملیات عمرانی راه‌آهن اردبیل، طرح‌های پایاب و... از مهم‌ترین اقدامات منجر به اشتغال‌زایی در استان است
بیکاری معضلی است که از سال‌ها پیش در استان اردبیل وجود داشته است. بر اساس آمارها حدود ۶۵ هزار بیکار در استان وجود دارد و هر سال 7500 نفر به جویندگان کار افزوده می‌‌شود.
افزایش ۴۰ درصدی اقامت گردشگران در استان
میزان اقامت مسافران و گردشگران در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی 40 درصد افزایش یافته است.
افزایش ۳۰ درصدی تعداد پرندگان مهاجر در تالاب‌های نقده
رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست نقده از افزایش 25 تا 30 درصدی حضور پرندگان در تالاب‌های این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
PDF چهارشنبه 10 مهر 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط ‌زیست آذربایجان غربی از افزایش بیش از یک متری تراز دریاچه ارومیه خبر داد.
رئیس اداره جهاد کشاورزی اشنویه از افزایش 50 درصدی تولید سیب در این شهرستان با برداشت ۱۳۰ هزار تن سیب از باغ‌های بارور خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از تداوم طرح‌های بهسازی راه‌های روستایی گردشگرخیز شهرستان سرعین به منظور رونق گردشگری خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از وجود ۱۱۵ هزار و ۴۸۸ نفر
مدیر گمرک رازی خوی از صادرات ۲۸ هزار تن کالا از گمرک رازی به خارج از کشور در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
«ناهیده اسدی» دختر بسکتبالیست تبریزی است که پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و امروز به یکی از ارکان اصلی تیم ملی بزرگسالان تبدیل شده