54
دو شنبه 24 تیر 1398
شماره 7710
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سبد خرید میوه‌های تابستانی کوچک شد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اردبیل: باغداران ترجیح می‌دهند محصولاتشان را با قیمت بالاتر به خارج از استان ارسال کنند
بازار
بازار میوه و سبزیجات را می‌توان پرنوسان‌ترین بازار محصولات خوراکی عنوان کرد، چراکه عرضه و تقاضا و کیفیت نگهداری از محصولات تاثیر مستقیم بر تعیین قیمت آن دارد. گاهی ارزان و گاهی چنان گران که داد همه را درمی‌آورد.
اخبار ویژه
صنعت نوغانداری پروش کرم ابریشم به منظور تولید ابریشم از جمله مشاغل مکمل بخش کشاورزی است که به همت بخش خصوصی در شهرستان‌های اسکو، خداآفرین، جلفا و هوراند احیا شده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از صدور بخش‌نامه‌ای به منظور برچیدن دیوارهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری خبر داد.
اردبیل 1713 روستا دارد و با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید جمعیت شایان توجهی در استان را جامعه روستایی تشکیل می‌دهند. این آمار توجه‌ها را به سوی ضرورت توسعه روستاها جلب می‌کند.
مرداد امسال برای پنجمین بار همایش بین‌المللی شمس و مولانا در خوی برگزار می‌شود و بهانه دیدن بارگاه شمس تبریزی به‌عنوان گنجینه‌ای عارفانه برای گردشگران داخلی و خارجی به وجود می‌آید که این امر سبب معرفی ظرفیت‌های خوی در سطح بین‌المللی می‌شود.
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان اردبیل از برگزاری تور دوچرخه‌سواری کوهستان سبلان با ایده جهانی‌سازی کوه سبلان و اردبیل خبر داد.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند در شهر و روستاهای استان اردبیل بانوان کارآفرینی وجود دارند که با همت خود کارگاه‌ها و مکان‌های تولیدی و خدماتی راه انداخته و اقتصاد خانواد را رونق داده‌اند.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان مهاباد از تعیین ضرب‌الاجل برای افرادی که در سنوات گذشته زمین برای ساخت واحد مسکونی دریافت کرده‌اند، خبر داد.
ارسال لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن تمام منابع دهیاری‌ها با نظارت و تایید بنیاد مسکن قابل هزینه خواهد بود، به دغدغه و چالشی برای دهیاران تبدیل شده و آنان معتقدند تصویب این لایحه در مجلس برابر با به صفر رسیدن نقششان در اداره روستاهاست.

مصائب دستفروشی در شب

دستفروشان، بازاریان و شهروندان تبریزی از اجرای طرح جدید فعالیت دستفروشان در ساعات پایانی شب گله دارند
در شهر
چند روز قبل بود که شهرداری تبریز در پی افزایش تعداد دستفروشان در محدوده بازار تبریز طرحی را ارائه کرد که طی آن دستفروشان از ساعت 8 تا 12 شب می‌توانستند در محدوده بازار و خیابان جمهوری اسلامی به فعالیت بپردازند.
دو  سوم جمعیت آذربایجان‌غربی بدون شبکه فاضلاب

دو  سوم جمعیت آذربایجان‌غربی بدون شبکه فاضلاب

مدیرعامل شرکت آبفای استان:‌ از سال 71 تا کنون احداث شبکه‌های فاضلاب را در ردیف اجرایی قرار داده‌ایم
حدود دوسوم از جمعیت آذربایجان غربی به عنوان جمعیت شهرنشین، دریافت‌کننده خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی هستند و افزون بر 2 میلیون و 115 هزار نفر تحت پوشش شبکه آب قرار دارند.

جرایم دیرکرد بدهی واحدهای صنعتی بخشیده‌می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ غربی از بخشیده شدن جرایم دیرکرد بدهی‌های معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد.
37 درصد جمعیت ارومیه حاشیه‌نشین هستند
سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری: تاکنون340 هزار حاشیه‌نشین در ارومیه شناسایی ‌شده‌اند
حاشیه‌نشینی یک آسیب اجتماعی در جوامع امروزی به‌حساب می‌آید که در صورت رسیدگی نکردن به آن زمینه‌ساز مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی می‌شود.
شناسایی 205 هزار مبتلا به دیابت در استان
مدیر‌عامل انجمن حمایت از بیماران دیابتی آذربایجان غربی جمعیت افراد مبتلا به دیابت در استان را 205 هزار نفر عنوان کرد.
احداث  محور کریق - آرموداق سرعت می‌گیرد
احداث  محور کریق - آرموداق سرعت می‌گیرد
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث محور کریق-آرموداق خبر داد.
PDF دوشنبه 24 تیر 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
رانندگان بار درون‌شهری دارای پروانه فعالیت می‌توانند از مزایا و خدماتی که کارکنان شهرداری از آن بهره‌مند هستند، استفاده کنند.
مدیر کل حفاظت از محیط ‌زیست استان اردبیل از تعریف ۷ سایت گردشگری حیات‌ وحش در استان اردبیل خبر داد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی با انتقاد از وضعیت نابسامان مقبره‌الشعرا بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی ساماندهی این مجموعه تاریخی و تسهیل بازدید گردشگران از آن تأکید کرد.
هفته بهزیستی ۲۲ تا ۲۸ تیر در استان‌های شمال غرب کشور با افتتاح برخی پروژه‌های اداره کل بهزیستی در این مناطق همراه است.
مجری پل راه‌آهن اردبیل – میانه معتقد است ابداع و طراحی بومی بلندترین پل راه‌آهن در دوران تحریم برای اجرای راه‌آهن اردبیل – میانه بیانگر تلاش مهندسان ایرانی است.