51
چهار شنبه 24 مهر 1398
شماره 7786
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دغدغه‌های یک موسپیدکرده تکواندو

پیشکسوت تکواندو: وقتى مکانی مناسب و دائمى برای تمرین وجود نداشته باشد، فرصت براى آموزش و تربیت فراهم نمى‌شود
ورزش
این روزها همواره اخبار موفقیت‌ها و افتخارآفرینى‌هاى بین‌المللى ورزشکارانى را مى‌شنویم که به قول معروف، حتى سن آنها دورقمى هم نشده است، اما با این وجود اگر نگاهى به چند دهه قبل بیندازیم، متوجه خواهیم شد که چنین اتفاق‌هایى براى نسل‌هاى گذشته از شور و هیجان کمترى برخوردار بوده است
اخبار ویژه
تکواندو که از رشته‌هاى رزمى به شمار مى‌رود، در استان البرز از طرفداران و مستعدان بسیارى برخوردار است، تا جایى که حتى 2 بانوى مدال‌آور جهانى کشور در این رشته از البرز هستند.
عضو شورای شهر کرج گفت: نرخ مصوب کرایه سرویس‌های مدارس اجرایی نشده و شاهد افزایش دو تا سه برابری کرایه هستیم.

یک قدم تا نینوا

رئیس ستاد عتبات عالیات البرز: ارزش تجهیزات و مواد غذایی ارسال‌شده به نجف اشرف 2 میلیارد تومان است
اربعین
اربعین دیگر تنها یک نام و یک مراسم سوگواری نیست. اکنون سال‌هاست که اربعین موجی خروشان از عزاداران و حرکتی عظیم در جهان است به سوی نقطه‌ای که میلیون‌ها زائر به شوق زیارت سالار شهیدان گرد هم جمع می‌شوند.اربعین بزرگ‌ترین همایشی است که نه‌فقط مسلمانان، بلکه از ادیان دیگر هم در آن شرکت دارند و هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود. مردم عاشقی که با نیت قلبی خود آنچه در توان دارند در سبد اخلاص می‌گذارند تا به نوعی در این همایش عقیدتی و مذهبی سهیم شوند.
PDF چهارشنبه 24 مهر 1398
کوتاه البرز
علاقه وافرش به هنر نقاشی از یک‌سو و استعداد و نبوغ ذاتی‌اش در نقاشی کشیدن از سوی دیگر، سبب شد تا به عنوان یکی از هنرمندان شاخص نقاشی چهره شناسایی شود.