54
چهار شنبه 10 مهر 1398
شماره 7774
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

راهکار‌هایی برای تحول ساختاری در کرج

یادداشت
با اقدامات زیرساختی همزمان با عمران و آبادانی شهر، کرج از شهری عبوری به شهری اقامتی تبدیل می‌شود. راه‌اندازی خطوط ریلی نقش بسزایی در روان‌سازی ترافیک شهری دارد. ایجاد خط بی‌آرتی نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر کاهش ترافیک داشته باشد، از این رو قرار است یک خط بی‌آرتی در دهه فجر افتتاح شود.
اخبار ویژه
این روزها نمایشگاه عکاسی «شهرنگ» با موضوع نگاهی به رنگ در فضای شهری با حضور مدرسان و اساتید جهاد دانشگاهی استان مرکز تخصص هنر و هنرجویان این مرکز با همکاری معاونت جهاد دانشگاهی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در خانه هنرمندان در حال برگزاری است. این نمایشگاه تا 11 مهر ادامه دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز به کار نوبت‌دهی الکترونیکی در تمام بیمارستان‌های دولتی استان به صورت متمرکز خبر داد.
فرمانده انتظامی اشتهارد از افزایش ۱۶۰ درصدی کشفیات سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش تنسیم، «‌کامران ملکی» اظهار کرد: با اقدامات پلیس در شهرستان اشتهارد، شاهد افزایش 160 درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز با بیان این‌که شعار هفته ناجای امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» است، برنامه‌های این هفته فرماندهی نیروی انتظامی البرز را تشریح کرد.  به گزارش همشهری سرهنگ «محمدرضا خسروی» گفت: هفته ناجا از پنجشنبه 11 مهرماه با عطرافشانی مزار شهدا آغاز شد و در روز 17 مهر به پایان خواهد رسید.
همانطور که در برخی از زندگی‌های امروزی زوج‌ها به دلایل مختلف از هزینه‌های مالی گرفته تا عدم قبول مسئولیت و... از فرزنددار شدن خودداری می‌کنند، برخی از زوج‌ها نیز در حسرت خنده کودکانه، دویدن کودکی در خانه و یا شنیدن کلمه مامان و بابا زندگی را می‌گذرانند. برخی زوج‌ها به دلایل مختلف جسمانی و پزشکی قدرت بچه‌دار شدن نداشته و با وجود درمان‌های متعدد و سال‌ها انتظار از نعمت پدر و مادر شدن محروم هستند. در گذشته بیشتر این زوج‌ها به همین شرایط عادت کرده و با آن می‌ساختند و کمتر کسی از آنها می‌توانست به قبول فرزندی از بهزیستی راضی شود.

چالش فرسودگی در صنایع البرز

رئیس اتاق بازرگانی: فرسودگی زیرساخت‌های برخی شهرک‌های صنعتی از مشکلاتی است که مسئولان باید برای بازسازی آن اقدام کنند
تولید
چند سالی است که بسیاری از کارخانه‌های مولد کشور در بخش‌های مختلف صنعتی به دلیلچالش‌های اقتصادی کشور، درگیر خواب زمستانی بوده و هیچ اثری از گرمای موتور چرخه اقتصادی در آنها دیده نمی‌شود.
توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در مدارس کرج

توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در مدارس کرج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح توزیع کیسه‌های پارچه‌ای ویژه تغذیه دانش‌آموزان در مدارس کرج خبر داد.
برگزاری مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی

برگزاری مسابقه عکس و فیلم اربعین حسینی

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از برگزاری مسابقه اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: این مسابقه در 2 بخش عکس و فیلم کوتاه یا مصاحبه تصویری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار خواهد شد.
PDF چهارشنبه 10 مهر 1398
کوتاه البرز
رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: طی اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی و جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف برای 144 واحد صنفی در استان اخطاریه پلمب صادر شد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد: تاسیس نخستین مدرسه سبز با رویکرد حفظ محیط‌زیست در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج کلید خورد.
معاون استاندار البرز با بیان این‌که تمام دستگاه‌ها باید برای توسعه مناطق کمترتوسعه‌یافته تلاش کنند، گفت: عملکرد دستگاه‌ها در محرومیت‌زدایی اشتهارد ارزیابی می‌شود.