54
دو شنبه 25 شهریور 1398
شماره 7760
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرج صاحب نیروگاه زباله‌سوز می‌شود

شهردار کرج: جلسات متعددی با بخش خصوصی برای احداث نیروگاه زباله‌سوز با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های البرز برگزار شده است
خبر
شهردار کرج از برگزاری جلسات با بخش خصوصی برای احداث نیروگاه زباله‌سوز با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های البرز خبر داد.
اخبار ویژه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ۷ درصد کشته‌های تصادفات در استان کودکان زیر ۱۰ سال هستند. به گزارش مهر، سرهنگ «غلامعلی شرق» به تمهیدات ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: هنگام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها طرح ویژه ترافیکی اجرا می‌شود.
اداره منابع آب شهرستان ساوجبلاغ در راستای اجرای کنترل مصارف سفره‌های زیرزمینی، ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز آب را در این شهرستان مسدود کرد. این تعداد چاه با آبدهی سالانه ۵۵۲ هزار و ۴۲۰ متر مکعب امسال مسدود شد.
رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان کرج با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری پوشاک نامتعارف در کرج، گفت: مزون‌ها نیز زیر ذره‌بین نظارت قرار دارند. «میراسماعیل صدیق» در گفت‌وگو با مهر در خصوص تولید و توزیع پوشاک غیرمتعارف که با موازین اسلامی مغایر است و جنبه غیرفرهنگی دارد، گفت: این موارد مشتمل بر عرضه برخی پوشاک از جمله مانتوهای جلوباز با پارچه توری و شلوارهای جین یا تی‌شرت‌هایی با آرم و نمادهای شیطان‌پرستی است.
در ماه‌هاى اخیر رشته تنیس خاکى در البرز با میزبانى‌هاى متعدد از مسابقات کشورى و آسیایى باعث شد تا ورزشکاران بسیارى در رده‌هاى سنى مختلف دیده و بسیارى هم با استعدادهاى ویژه کشف شوند. «نیلى عطفى» ١١ ساله که از نوجوانان مستعد در این ورزش است، تاکنون با کسب بیش از ٢٠ مدال معتقد است که این نسل، آینده تنیس خاکى را با نتایج بهترى تغییر خواهند داد که گفت‌و‌گوى این ورزشکار را با همشهرى مى‌خوانید.

خرمدشت در بن‌بست مشکلات

نبود سیستم جمع‌آوری فاضلاب، نامناسب بودن آسفالت معابر، وجود سگ‌های ولگرد و نبود فضای سبز از مشکلات اهالی این منطقه است
شهری
«خرمدشت» یکی از شهرهای اقماری البرز است که مانند بسیاری از مناطق دیگر به دلیل توسعه جمعیت و ساخت‌وسازهای بی‌رویه و بدون نظارت و اصول، اکنون با مشکلات زیرساختی شهری، بهداشتی و فرهنگی مواجه است. مردمی که در دهه‌های قبل با امید آباد شدن این منطقه در آن ساکن شده‌اند، اکنون با نارضایتی از شرایط منطقه خواستار توجه و رسیدگی به مشکلاتی هستند که اظهار می‌کنند مسئولان شهر، شورا و شهرداری به آنها توجه لازم را ندارند.
PDF دوشنبه 25 شهریور 1398
کوتاه البرز
‌بهره‌گیری از طرح‌های گرافیکی برای ارائه پیام‌ها و مفاهیم تصویری گوناگون از گذشته تا امروز در میان جوامع و فرهنگ‌های مختلف مرسوم بوده است. هنری که از تلفیق تصاویر، خطوط، واژه‌ها و ایده‌های خلاقانه متولد شده است و در پیچیدگی‌های دنیای امروز به موازات نیاز جامعه در حال گسترش است.
پلیس پیشگیری البرز نسبت به سوء‌استفاده برخی افراد از اطلاعات و مدارک زائران عتبات عالیات به بهانه رجیستری کردن گوشی‌های تلفن همراه قاچاق هشدار داد.