54
دو شنبه 11 شهریور 1398
شماره 7750
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرقت خودرو نخستین جرم در استان

دادستان البرز: 54 درصد سرقت‌هایی که انجام می‌شود مربوط به خودرو‌هایی است که ایمنی کامل ندارند و یا ماشین در مقابل مراکز درمانی و اداری رها شده است
خبر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با بیان این‌که سرقت، نخستین جرم در استان است گفت:
اخبار ویژه
شهردار کرج با اشاره به واگذاری ۲۵ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید به شهرداری کرج، گفت: امیدواریم باغ‌ گل‌های دیگری در محوطه کاخ ایجاد کنیم.
کم نیستند زنانی که قدری متفاوت و پرتلاش دوشادوش همسرانشان چرخ زندگی را می‌چرخانند و برای خود شغل و جایگاه اجتماعی خلق می‌کنند. این آدم‌ها همان‌هایی هستند که می‌توانند الگویی برای جوان‌ترها و خیلی‌ها که می‌خواهند مسئولیت زندگی را بپذیرند، باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: حدود ۱۰ هزار واحد از پروژه‌ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بدون متقاضی هستند.
سرپرست معاونت صنایع ‌دستی اداره کل  میراث فرهنگی البرز از فعالیت 3500 هنرمند صنایع ‌دستی در استان خبر داد.
پلیس راهور البرز تردد وسایل نقلیه از بین دسته‌های عزاداری ماه محرم در معابر استان را ممنوع اعلام کرد.
جانشین انتظامی البرز از انهدام باند سارقان کیف‌قاپ با اعتراف به 65 فقره سرقت در استان خبر داد.
البرز از قدیم در حوزه‌های مختلف کشاورزی قابلیت و ظرفیت خوبی داشته و اکنون در کشور جایگاه و رتبه خوبی برای خود کسب کرده، اما در برخی حوزه‌ها آنطور که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و بهره‌برداری مناسب نشده است. کشت گل محمدی یکی از این قابلیت‌هاست که به گفته کارشناسان کشاورزی می‌تواند برای رونق اشتغال‌زایی و به‌ویژه صادرات محصولات متنوع در استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتقال سایپا به البرز ؛ مزیت یا دردسر

همشهری با مخالفان و موافقان انتقال تیم سایپا به البرز گفت و گو کرده است
ورزش
انتقال تیم فوتبال سایپا به البرز بحثى است که سال‌ها در میان فوتبال‌دوستان و جامعه ورزشى استان مطرح شده است. این در حالى است که در واقع تیم و باشگاه سایپا بارها اظهارات مسئولان استان را مبنى بر انتقال سایپا به البرز رد کرده‌اند، تا جایى که حتى على دایى، سرمربى سابق این تیم در همان زمان هم این مساله را رد کرده بود. اکنون اما بار دیگر با تغییر سکاندار هیات فوتبال البرز این مبحث جان دوباره‌اى گرفته و از استاندار البرز تا اعضاى هیات فوتبال از این بحث صحبت مى‌کنند.

«پیام» در یک قدمی تفاهم با روس‌ها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز: امیدواریم با برگزاری جلسات مقدماتی، زمینه حضور و فعالیت روس‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌های مشترک فراهم شود
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام البرز گفت: با توجه به جلسات برگزارشده، امیدوارم شاهد انعقاد تفاهم‌نامه مشترک و دوجانبه با شرکت‌های دولتی و خصوصی طرف روسی برای توسعه زیرساخت‌های خطوط هوایی و همچنین تولید برخی محصولات از جمله ماشین‌آلات باشیم.

هیات‌های مذهبی در سامانه «طوبی» نام‌نویسی کنند

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی البرز از مسئولان هیات‌های مذهبی استان خواست تا در سامانه سراسری طوبی نام‌نویسی کنند.
PDF دوشنبه 11 شهریور 1398
کوتاه البرز
شرکت آب منطقه‌ای استان اعلام کرد که ورود به محدوده رودخانه‌های کرج و طالقان همچنان خطرساز است و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۵ نفر در رودخانه‌ها و کانال‌های پرآب استان البرز جان خود را از دست داده‌اند.
مدیر بهزیستی کرج گفت: امسال ۱۳۵ مورد کودک‌آزاری به مرکز فوریت‌های اجتماعی این شهرستان ۱۲۳ اعلام شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم در استان خبر داد.
شرایط و ضوابط نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در البرز اعلام شد و متقاضیان از ۱۲ شهریور می‌توانند اقدام کنند.