54
شنبه 9 شهریور 1398
شماره 7748
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محله‌های آسارا سنگ‌فرش شد

خبر
شهردار آسارا با اشاره به افتتاح ساختمان شورا و شهرداری آسارا، گفت: پروژه سنگ‌فرش محله‌ها نیز انجام شد. «محمدباقر آسرایی» در گفت‌وگو با مهر در خصوص پروژه‌هایی که در آسارا به مناسبت هفته دولت و با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: نخستین پروژه ساختمان اداری شهرداری و شورای شهر آسارا با زیربنای 1020 متر‌مربع است.
اخبار ویژه
تنیس خاکی در استان البرز مدتی می‌شود که توانسته با عملکرد ورزشکاران در مسابقات متعدد جایگاه خوبی را در کشور به خود اختصاص دهد. همین امر نیز باعث شده تا ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف انگیزه بیشتری برای ارتقای جایگاه خود در مسابقات مختلف کسب کنند. در این میان رفع مشکلات موجود در این ورزش از مهم‌ترین عوامل برای پیشبرد اهداف آن است.
البرز هرچند در گذشته با مشکل کمبود شدید سالن و سرانه ناچیز صندلی‌های سینما روبه‌رو بود، اما با اقدامات اخیر مسئولان فرهنگی استان به میزان قابل توجهی به ظرفیت سالن‌های سینما در کرج و سایر شهر‌های استان اضافه شد. با این وجود نبود امکان دسترسی مناسب برای همه البرزنشینان به سالن‌های سینما مشکلی است که همچنان به قوت خود باقی است و رفع آن به برنامه‌‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد و افتتاح سالن‌های جدید در دیگر نقاط شهر نیاز دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: 34 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان کرج همچنان خاکی است که برای آسفالت آن به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مدیر کل بیمه سلامت البرز با بیان این‌که ۲ هزار بیمار خاص تحت پوشش این بیمه قرار دارند، گفت: ۹ درصد بودجه را صرف درمان این بیماران می‌کنیم.
شهردار کرج اعلام کرد: 8 گره کور ترافیکی با تلاش مدیریت شهری طی امسال و سال آینده در این کلان‌شهر گشوده می‌شود.

موج جدید مهاجرت به هشتگرد

رئیس اتحادیه املاک هشتگرد: با افزایش قیمت مسکن در تهران و کرج مردم به سمت شهر جدید هشتگرد آمده‌اند
شهری
موج افزایش اجاره‌بها و خرید مسکن بسیاری از تهرانی‌ها و کرجی‌ها را راهی شهر‌های اطراف کرده است. شهر جدید هشتگرد از جمله مناطقی است که از سال گذشته تاکنون میزبان بسیاری از ساکنان کلان‌شهر‌ها بوده است. مسکن‌های مهر شهر جدید هشتگرد که شاید به نظر می‌رسید به دلیل کمبود امکانات سال‌ها طول بکشد تا شاهد سکونت صاحبانش باشد، حالا دیگر خالی نیستند.

4500 دانش‌آموز چشم‌انتظار نیکوکاران

۱۱۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در قالب دفاتر کمیته امداد امام خمینیره، پایگاه شهری و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز هستند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینیره البرز گفت: 4500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینیره البرز در آستانه سال تحصیلی جدید چشم‌انتظار مهربانی مردم نیکوکار هستند.
احیای مراتع و دشت‌های البرز

احیای مراتع و دشت‌های البرز

v: با اختصاص ۳۶۶ میلیارد ریال، پیش‌بینی و برنامه‌‌ریزی برای اجرای ۳۵ پروژه آبخیزداری در استان انجام شده است
البرز دارای ۴۰۰ هزار هکتار اراضی مرتعی و ملی است که در سال‌های گذشته به علت خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها، آسیب جدی به آنها وارد شد.
دستگیری سارقان اماکن خصوصی
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در البرز خبر داد و گفت: متهمان به 110 فقره سرقت اعتراف کردند.
PDF شنبه 9 شهریور ماه 1398
کوتاه البرز
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی البرز گفت: شهروندان حتی‌المقدور از شیرهای باز و فله‌ای خوراکی استفاده نکنند و در صورت خرید آن را به مدت 15 دقیقه بجوشانند و سپس آن را مصرف کنند و شیر مصرفی خانواده را به صورت پاستوریزه از مراکزی که تحت نظر اداره کل دامپزشکی استان هستند تهیه کنند.
معاون خدمات شهری شهردار کرج خبر داد: عملیات جانمایی و نصب کانکس‌های بازیافت پسماندهای خشک به منظور رفاه حال شهروندان و اجرای بهینه طرح تفکیک از مبدأ در کرج آغاز شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری نوجوان 16ساله‌ای که با سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد اقدام به 21 فقره برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان در کشور کرده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری اعضای باند سرقت و زورگیری از نوجوانان در فردیس خبر داد و گفت: سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند.