54
یکشنبه 27 مرداد 1398
شماره 7738
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبری از تاکسی‌های جدید در کرج نیست

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج : برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تسهیلات بانکی اختصاص نیافته است
خبر
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به سیاست‌های این سازمان‌، گفت: هیچ خط جدیدی به خطوط تاکسیرانی شهر افزوده نمی‌شود.
اخبار ویژه
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز با بیان این‌که در حال حاضر پوشش تلفن همراه در استان در شرایط مطلوبی است گفت: پوشش تلفن همراه و اینترنت در البرز تا پایان سال به صددرصد می‌رسد.
تکواندو  در البرز با بیش از 100 قهرمان توانسته جایگاه ویژه‌ای را در کشور به خود اختصاص دهد. علاوه بر کسب سکوهای نخست مسابقات کشوری، این ورزشکاران در آسیا و جهان هم در رده‌های سنی مختلف، افتخارآفرینی بسیاری کرده‌اند. «ابوالفضل زندی» که اولین مدال‌آور آسیایی در رده نونهالان در نظرآباد است، به دلیل کمبود امکانات، هر روز برای تمرین و شرکت در مسابقات به کرج می‌آید. گفت‌وگوی همشهری را با این ورزشکار می‌خوانید.
«منوچهر درزی» هنرمند پیشکسوت البرزی سال‌ها پیش تحصیلات خود را در رشته حقوق به پایان رساند، اما از آنجا که علاقه و اشتیاق وصف‌ناشدنی به هنر داشت، تصمیم گرفت در دنیای هنر جدی‌تر و مصمم‌تر گام بردارد. از کودکی در تئاترهای مدرسه فعال بود و در بزرگسالی با گذراندن دوره‌های بازیگری و کارگردانی در جهاد دانشگاهی پا به عرصه هنر دوست‌داشتنی‌اش گذاشت.
استاندار البرز گفت: محرومیت‌زدایی از طالقان را با هدف بازگشت جمعیت به این منطقه، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی دنبال می‌کنیم و ضرورت دارد که روستاهای این شهرستان نیز فعال‌تر شوند تا از ظرفیت‌های آنها بهره‌برداری شود.

مقاومت صاحبخانه‌ها در برابر کاهش قیمت‌ها

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج: قیمت ملک نسبت به 3 ماه اخیر ۳۰ درصد کاهش داشته، اما قیمت رهن و اجاره تغییری نکرده است
مسکن
بعد از رکودی که در چند هفته اخیر در بازار مسکن رخ داد، انتظار می‌رفت همزمان با کاهش میزان تقاضا برای خرید مسکن از یک‌سو و بالطبع کاهش تعداد معاملات خرید و همچنین افزایش تعداد فایل‌های فروش مسکن، این تعدیل قیمت‌ها ادامه پیدا کند و بازار مسکن در سطح مشخصی به ثبات برسد. در کنار آن هم قیمت رهن و اجاره کاهش یابد ولی این اتفاق نیفتاد.
کرج صاحب فضای سبز عمودی می‌شود

کرج صاحب فضای سبز عمودی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج: فضای سبز عمودی از انتهای گرمدره تا پل کلاک ایجاد می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از ایجاد فضای سبز عمودی از انتهای گرمدره تا پل کلاک خبر داد.
کاهش 8 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز

کاهش 8 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به وضعیت عرضه گوشت قرمز اشاره کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین گوشت قرمز نداریم و طی روزهای اخیر شاهد کاهش تا 8 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز بوده‌ایم.
PDF یکشنبه 27 مرداد 1398
کوتاه البرز
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه جاده‌های استان تخریب و جمع‌آوری شده است.
رئیس پلیس راهور البرز از کسب رتبه نخست کلان‌شهر کرج در کاهش تصادفات رانندگی منجر به فوت در کشور خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از تعطیلی کارخانه آب آشامیدنی در استان به دلیل آلودگی میکروبی خبر داد.
باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی با تلاش ماموران پلیس آگاهی البرز در خرمدشت شهرستان کرج متلاشی شد.