54
سه شنبه 8 مرداد 1398
شماره 7723
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشتگرد در جمع «شهر‌های یادگیرنده» یونسکو

خبر
مراسم رونمایی از عضویت شهر جدید هشتگرد در شبکه جهانی یونسکو برای شهرهای یادگیرنده با حضور عضو هیات‌مدیره شرکت مادرتخصصی کشور و اعضای هیات‌مدیره شرکت عمران و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد برگزار شد.
اخبار ویژه
شهردار کرج بازسازی کاخ مروارید به منظور ایجاد یک کاخ‌موزه را از برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر عنوان کرد.
به‌تازگی مسابقات بزرگ بانوان کشور در رشته تنیس برگزار شد و بانوان البرزى در این مسابقات توانستند جایگاه‌هاى نخست را به خود اختصاص دهند. «کیمیا اسبقى» بازیکن تنیس ٢٠ساله کرجى و عضو تیم ملى ایران در این مسابقات توانست جایگاه سوم را مشترکا با «مشکات‌الزهرا صفى» کسب کند.
موسیقی هنری است که با روح مردم عجین است. بسیاری از افراد نیز این هنر را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و در شاخه‌های مختلف آن به فعالیت می‌پردازند. در البرز نیز جوانان بسیاری در عرصه موسیقی فعالند، یکی از آنها «مهبد مکی» موسیقی‌پژوه و ساکن کرج است که به این هنر پرداخته است. گفت‌و‌گو با این هنرمند البرزی را در ادامه می‌خوانید.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ششمین دوره مسابقات ورزش محلات خبر داد.
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با جذب اعتبار 300 میلیارد تومانی فروش اوراق مشارکت بین 160 تا 170 اتوبوس جدید به خطوط کرج اضافه می‌شود.

گرانی به دفتر مشق رسید

رئیس اتحادیه نوشت‌افزار کرج: تخصیص نیافتن ارز 4200 تومانی به حوزه تولید دفتر دانش‌آموزی، دلیل گرانی این کالاست
بازار
چند ماهی است که موضوع گرانی کاغذ بحران‌آفرین شده و گرانی این کالا که حتی کاهش قیمت دلار هم تاثیری روی آن نداشته، بازار محصولات کاغذی را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.
رفع مشکلات کمالشهر با کمک «خوارزمی»

رفع مشکلات کمالشهر با کمک «خوارزمی»

تفاهم‌نامه‌ای جامع بین دانشگاه و شهرداری کمالشهر به منظور انجام پروژه‌های مشترک و همکاری‌های متقابل منعقد می‌شود
نشست بررسی همکاری‌های متقابل دانشگاه خوارزمی و شهرداری کمالشهر با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، معاونین و مدیران ارشد دانشگاه با شهردار کمالشهر، رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کمالشهر در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
توقف تاکسی‌ها در قلب تاریخ کرج

توقف تاکسی‌ها در قلب تاریخ کرج

جابه‌جایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهایی مانند کمالشهر و آبیک از تاریخی‌ترین نقطه شهر هنوز محقق نشده است
یکصد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کرج با حضور اعضا، شهردار، مدیران، مشاوران و معاونان شهرداری کرج و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا برگزار شد.
PDF سه‌شنبه 8 مرداد 1398
کوتاه البرز
البرز در سال‌های اخیر توانسته است در هوشمندسازی مدارس شاهد استان با بهره‌گیری از کمک‌های خیران کارنامه موفقی داشته باشد.
رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک کشور در حالی از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود که تیم فوتبال گل ریحان البرز در نخستین دیدار خود به مصاف آرمان‌گهر سیرجان می‌رود.
مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به بررسی مشاغل سخت نیروگاه برق منتظرقائم گفت: سال گذشته 25 درصد از تلفات مشاغل سخت در البرز کاهش یافت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از استقرار تیم تعزیرات حکومتی در یک بیمارستان خصوصی در کرج خبر داد.