54
دو شنبه 24 تیر 1398
شماره 7710
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در حد حرف باقی ماند

یکی از مهم‌ترین منابع مهم آلاینده هوای کرج تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فرسوده‌ هستند که همچنان فعالیت دارند
خبر
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست البرز گفت: برای داشتن هوایی پاک انتظار می‌رود مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های خود اولویت‌بندی کند و پروژه‌هایی را که افتتاح آن بار چندانی از دوش شهر برنمی‌دارد، برای مدتی متوقف و برای خرید تاکسی و اتوبوس جدید که مستقیماً با سلامت مردم سروکار دارد، اقدام کند.
اخبار ویژه
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان البرز گفت: 3‌دستگاه پل عابرپیاده به‌زودی در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری البرز گفت: نبود حمایت و اراده‌ای راسخ در گذشته برای حفظ مجموعه گردشگری کاخ مروارید موجب شد بازسازی این مجموعه به تعویق بیفتد.
صحبت از صداوسیما و هنرمند که می‌شود بی‌اختیار ذهن به سوی پایتخت و سینمای ملی می‌رود. تصور چندانی از این نداریم که بسیاری از این هنرمندان که روی صحنه تئاتر، پرده سینما و یا شبکه‌های تلویزیون می‌بینیم از همشهریان خودمان و بومی‌های البرز هستند.
همت و تلاش مسئولان ورزشی در البرز، با وجود مشکلات فراوان مالی، تجهیزات را روانه روستاهای استان کرده است.
با توجه به مصرف بالای نان در خانواده‌های ایرانی، بیشتر ما تبحر زیادی در شناسایی نان خوش‌طعم و باکیفیت پیدا کرده‌ایم و می‌توانیم به همسایه توصیه کنیم که از کدام نانوایی خرید کند و سراغ کدام نرود. به همین دلیل است که می‌بینیم در یک محله بازار یک نانوایی داغ است و مردم برای خرید نان صف کشیده‌اند، ولی در نانوایی دیگر خبری از مشتری نیست.

تراژدی نابودی یک جنگل

جنگل دست‌کاشت حاشیه شهر جدید هشتگرد در حال نابودی است و با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند
زیست‌بوم
جنگل 200 هکتاری حاشیه شهرجدید هشتگرد یکی از منابع طبیعی مهم استان محسوب می‌شود که این روزها در معرض نابودی قرار گرفته است.
عبور صنایع البرز از رکود

عبور صنایع البرز از رکود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز: احیای ۹۹ واحد تولیدی و صنعتی نیمه‌راکد با اشتغال‌زایی بیش از ۸۰۰ نفر در دستور کار است
این روزها به علت محدودیت‌ها و تحریم‌ها، واحدهای راکد و بلاتکلیف و واحدهایی که به دلایلی از جمله نداشتن نقدینگی، مواد اولیه، سرمایه در گردش و بدهی‌های بانکی نتوانسته‌اند چرخشان را بچرخانند و از گردنه تولید بازمانده‌اند، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دولت شده است.

سود تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده نظرآباد بخشیده شد

فرماندار شهرستان نظرآباد از بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده نظرآبادی در سال 97 خبر داد.
PDF دوشنبه 24 تیر 1398
کوتاه البرز
البرز ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه گردشگری دارد که بیشتر آنها به دلیل نبود زیرساخت‌ها و در سایه ترافیک جاده‌ای استان گم شده‌اند و اکنون اکثر مردم، البرز را استانی برای محل عبور می‌دانند.
۲۱ فقره آتش‌سوزی از ابتدای سال جاری تاکنون با نابودی ۳۵۰ هکتار از مراتع شهرستان اشتهارد همراه شد.
بیش از ۳۰۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما پلیس آگاهی برای شناسایی توسط مالباختگان به نمایش گذاشته شده است. سامانه نما نرم‌افزاری است برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف‌شده را رصد کنند.