54
یکشنبه 16 تیر 1398
شماره 7703
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ساخت ۸ مجتمع رفاهی در محورهای استان

2 مجتمع خدماتی رفاهی در محور ماهدشت 0 اشتهارد یک مورد در جاده قدیم 0 تهران کرج و مابقی در آزادراه‌های تهران 0 کرج و کرج 0 قزوین ساخته می‌شود
راهداری
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان البرز از احداث 8 مجتمع خدماتی- رفاهی در محورهای استان خبر داد.
اخبار ویژه
مدیرکل گمرک استان البرز گفت: تلاش می‌کنیم تا صادرات واحدهای تولیدی استان رونق بگیرد.
بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انواع داروهای قاچاق غیرمجاز و مکمل‌های ورزشی در استان البرز کشف شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود هزار و 500 تن کلزا یعنی 55 درصد از کل محصول کلزای استان در شهرستان نظرآباد برداشت شود.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد‌غذایی اداره کل دامپزشکی البرز از واردات زمینی گوشت از روسیه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های کشور توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل قبول و مثبتی از خود ارائه داده است.
برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم کوتاه نگاه البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی و تجلیل شدند.
نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از اجرای فاز جدیدی از اقدامات برای شتاب‌بخشی در بهره‌برداری از پروژه‌ مترو شهر جدید هشتگرد خبر داد و اظهار کرد: مترو گلشهر- شهر جدید هشتگرد در یک‌قدمی بهره‌برداری قرار دارد.

محله‌ای دنج، اما پرچالش

اهالی محله «22بهمن جنوبی» مشکلات خود را با همشهری درمیان گذاشتند
محله
«22بهمن جنوبی» یکی از محله‌های شاهین‌ویلا در کرج است که تا یک دهه پیش خانه‌های ویلایی با قواره‌های کوچک داشت و یکی از مناطق دنج و راحت برای زندگی به شمار می‌رفت اما در سال‌های اخیر با ساخت‌و‌ساز آپارتمان‌ها و افزایش جمعیت در کنار ساختار زیربنایی شهر که متناسب با رشد و توسعه شهری نیست، مشکلاتی را برای ساکنانش رقم زد که خواستار رسیدگی به این مشکلات هستند.

۱۰۰ شهرک مسکونی البرز فضای آموزشی ندارند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز: پیش‌بینی نشدن فضای آموزشی در شهرک‌های مسکونی، زمینه‌ساز مشکلات فراوانی در حوزه آموزش و پرورش شده است
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز گفت: در استان بیش از ۱۰۰ شهرک مسکونی وجود دارد که در 2 دهه گذشته ساخته شده اما در این شهرک‌ها، فضایی از سوی انبوه‌سازان برای ساخت فضای آموزشی اختصاص نیافته است.
14 سال تلاش برای روایت تصویری قرآن کریم

14 سال تلاش برای روایت تصویری قرآن کریم

گلی، عکاس البرزی بر مبنای آیات قرآن کریم اقدام به عکاسی کرده و این عکس‌ها در قالب چند جلد کتاب مصور گردآوری شده است
«ناصر گلی» کارشناس ارشد عکاسی، استاد دانشگاه و فیلمساز حوزه دفاع مقدس است  که در اقدامی خلاقانه و هنرمندانه، آیه‌هایی از قرآن کریم را به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی در قالب چند جلد کتاب عکس به تصویر کشیده است.
PDF یکشنبه 16 تیر 1398
کوتاه البرز
یوگا به عنوان ورزشی که از کشور هند برخاسته است، این روزها علاقه‌مندان حرفه‌ای و تخصصی دارد.
مدتی است توزیع گسترده و رایگان خمیردندان سیگنال توسط فردی ناشناس در مهدکودک‌های استان البرز صورت می‌گیرد و هویت و قصد فرد توزیع‌کننده از این اقدام مشخص نیست.
به منظور فرهنگ‌سازی و اهمیت محصولات زیستی در تولیدات کشاورزی، طرح جایگزینی کود زیستی با کود شیمیایی در این شهرستان به اجرا درآمد.
کلاهبردار اینترنتی که از طریق کانال تلگرامی و تبلیغات برای افزایش دنبال‌کننده‌ها، طعمه‌های خود را برای خرید شارژ رایگان ترغیب و از طریق بدافزارهای خاص اقدام به برداشت یک میلیارد ریال از حساب کاربران کرده بود، دستگیر شد.