54
شنبه 15 تیر 1398
شماره 7702
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاصله زیاد سرانه آموزشی البرز با میانگین کشوری

مدیرکل آموزش و پرورش البرز: میانگین سرانه آموزشی و پرورشی در کشور 5/28 متر مربع و در استان 3/17 متر‌ مربع است
خبر
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: سرانه آموزشی در این استان به‌رغم جمعیت دانش‌آموزی بالا بسیار پایین است و با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.
اخبار ویژه
یک بازارچه غذا که متشکل از 15 غرفه ارائه غذا از اواسط ماه رمضان در کنار پارک «گل نرگس» باغستان راه‌اندازی شده بود، با اخطار اتحادیه اغذیه‌فروشان و عدم تایید این اتحادیه پلمب شد.
هنر نقاشی همواره مخاطب خاصی دارد، به‌خصوص اگر آثار دست یک بانوی هنرمند باشد، قطعا از ظرافت خاصی نیز برخوردار است. این روزها نمایشگاه نقاشی «شماتیک» در اداره فرهنگ و ارشاد البرز برپاست؛ نمایشگاهی که «پریوش زرین‌فرد» بانوی نقاش 37ساله فردیسی 20 اثر خود را در آن برای مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته است.
رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز گفت: طرح ایران یار که سال گذشته فقط برای دانش‌آموزان اجرا شد، در سال جاری هم‌افزایی پیدا کرده و برای اقشار مختلف همچون دانشجویان، فرهنگیان، طلاب، مداحان و محلات اجرا می‌شود.
رئیس هیأت کاراته استان البرز گفت: حسین یوسفی کاراته‌کای البرزی تیم کارگری، نخستین طلای مسابقات کارگری جهان را از آن خود کرد.
فرماندار ساوجبلاغ از راه‌اندازی آب آشامیدنی سنج روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: 99 درصد از شبکه‌های آب آشامیدنی روستایی در روستاهای این شهرستان شرایط خوبی دارند و از کیفیت مثبتی برخوردارند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز گفت: ۲۵ قرارداد سرمایه‌گذاری از ابتدای سال تاکنون در این منطقه ویژه در حوزه‌های مختلف منعقد شده است.

رنج مشکین‌دشتی‌ها از کم‌آبی

رئیس شورای شهر مشکین‌دشت: فرسودگی لوله‌های انتقال آب دلیل اصلی افت فشار است
منابع
با گرم شدن هوا یکی از مسائلی که شهروندان را دچار مشکل می‌کند، کم‌آبی یا افت فشار آب است که گاهی حتی به مرحله قطع شدن هم می‌رسد.

4خبر خوش استاندار برای مردم طالقان

استاندار: تکمیل پروژه راه هشتگرد 0 طالقان، ساخت بیمارستان، توسعه گردشگری و ایجاد شهرک آب در طالقان از برنامه های ویژه برای آبادانی این شهرستان است
استاندار البرز با بیان این‌که برای تسریع در تکمیل پروژه راه هشتگرد- طالقان در بازدیدهای صورت‌گرفته و رایزنی با مسئولان ملی ذی‌ربط موفق به جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی شدیم، گفت: شورای عالی امنیت ملی با توسعه گردشگری در طالقان موافقت کرد.
جهاد همبستگی ملی البرزی‌ها در خوزستان

جهاد همبستگی ملی البرزی‌ها در خوزستان

رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: جهادگران استان با ساخت و مرمت ۴۸ خانه مردم سیل‌زده استان خوزستان در طرح جهادی همبستگی ملی شرکت کرده‌اند.
PDF شنبه 15تیر 1398
کوتاه البرز
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان البرز گفت: تدوین سند علم و فناوری با مشارکت شورای عتف و سازمان برنامه و بودجه کشور و استان البرز و دانشگاه خوارزمی ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: سینما هجرت یکی از بناهای خاطره‌انگیز کرج است و اگر شهرداری تصمیم جدی برای تخریب آن نگرفته، به همان صورت حفظ، بازسازی و مرمت شود.
شهردار فردیس گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال مازاد بر بودجه عمرانی سال جاری به بهسازی معابر فردیس اختصاص یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: سرانه ورزشی این شهرستان از ۴ سانتیمتر‌ مربع به ۶ سانتیمتر‌ مربع افزایش یافت.