54
دو شنبه 10 تیر 1398
شماره 7698
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هشدار درباره افزایش مصرف آب

طی روزهای اخیر، حجم مخازن ذخیره آب در بعضی از ساعت‌ها به‌خصوص در پیک مصرف قبل از ظهر و هنگام غروب کاهش یافته و موجب افت فشار در برخی مناطق استان شده است
خبر
آبفای البرز با اعلام این‌که در خرداد امسال میزان مصرف آب شهروندان البرزی نسبت به خرداد سال قبل 6 درصد افزایش داشته است، به شهروندان کرجی و سایر شهرهای استان برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب شرب هشدار داد.
اخبار ویژه
چندی پیش کلنگ ساخت نخستین شهرک گلخانه‌ای استان در نظرآباد به زمین خورد و قرار است به‌زودی و پس از تکمیل مراحل عمرانی، به چرخه تولید محصولات کشاورزی اضافه شود.
استان البرز علی‌رغم برخورداری از 2 سد امیرکبیر کرج و طالقان، برای تأمین آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی وابستگی شدیدی به منابع زیرزمینی دارد، به‌طوری که 70 درصد از آب مورد نیاز استان از طریق برداشت از سفره‌های ارزشمند زیرزمینی تأمین می‌شود.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی از پیش‌بینی افزایش کشتار دام در کشتارگاه‌های استان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برنامه‌های پروژه ملی مهر ۹۸ با جدیت در کارگروه‌های مربوطه مورد پیگیری قرار گیرد تا زیرساخت‌های آموزشی و تربیتی برای سال تحصیلی جدید در استان آماده شود.
مدیرکل ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به این‌که برندسازی کرج آغاز شده است، گفت: تأثیر مثبت برند بر اقتصاد شهری بر کسی پوشیده نیست.

مطالبات اهالی از شهرداری

«همشهری» مشکلات شهروندان را با شهرداری منطقه 9 کرج در میان گذاشت
شهری
بخش بزرگی از محدوده قدیمی کرج جزو محدوده خدماتی منطقه 9 شهرداری کرج است که از خیابان شهید بهشتی تا جاده محمدشهر و همچنین حدفاصل سه‌راه رجایی‌شهر تا خیابان دانشکده را شامل می‌شود.

سهم ناچیز راه‌های البرز از بودجه 98

در بودجه‌‌ امسال ۲۷ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی تخصیص داده شد در حالی که تنها ۲۵ میلیارد تومان برآورد هزینه آسیب‌های سیل اخیر به زیرساخت راه‌های البرز است
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از اختصاص 27 میلیارد تومان بودجه به اداره راه و شهرسازی البرز خبر داد و گفت: سیل اخیر ۲۵ میلیارد تومان به زیرساخت راه‌های البرز آسیب وارد کرد.
هنرمندان البرزی صاحب خانه شدند

هنرمندان البرزی صاحب خانه شدند

با تصویب شورای اسلامی شهر، واگذاری «خانه هنرمندان» به هیات امنای انجمن‌های هنری محقق شده است
سال‌هاست خانه هنرمندان کرج محلی برای رفت و آمد هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر است، اما هنرمندان بنا به دلایل مختلف از پیگیری مطالبات خود به صورت رسمی محروم بودند؛ چراکه صاحب خانه نبودند و خود را مانند مهمان احساس می‌کردند.

رفع مشکلات در صالحیه با گرفتن حقابه رودخانه کردان

خبر
فرماندار نظرآباد گفت: تالاب صالحیه به دلیل وجود شورزارها و نمک‌زارها دچار مشکل می‌شود که با گرفتن حقابه رودخانه کردان می‌توانیم معضلات پیش روی تالاب را از میان برداریم.
PDF دوشنبه 10 تیر 1398
کوتاه البرز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز از ساماندهی لکه‌های صنعتی استان خبر داد.
معاون دادستان مرکز استان البرز از اجرای طرح مراقبت الکترونیکی در البرز خبر داد و گفت: این طرح علاوه بر تنبیه مجرم، بازاجتماعی شدن وی را نیز به دنبال دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز از برخورد جدی با سگ‌گردانی خبر داد و گفت: حمل سگ در درون خودرو هم ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ‌ها برخورد جدی می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت البرز گفت: پیگیر الکترونیکی شدن پرونده‌های بستری بیماران البرزی هستیم.