54
سه شنبه 4 تیر 1398
شماره 7694
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

البرز در رتبه نخست برخورد با مفاسد

رئیس دادگستری استان البرز: ورودی پرونده‌های قضایی نسبت به جمعیت استان برای هر هزار نفر ۳۷ فقره است، در حالی که آمار مشابه نسبت به کشور ۵۴ فقره است
قضایی
رئیس دادگستری استان البرز گفت: رتبه نخست کشوری در برخورد با مفاسد از آن استان البرز شده است و نخستین اولویت دستگاه قضا در استان البرز تقویت حوزه قضایی است.
اخبار ویژه
گذر از جاده‌های پر پیچ و خم و زیبای کوهستانی انتهای باغستان، ما را به روستای باطراوت برغان می‌رساند که یکی از جلوه‌های شگرف طبیعت در شهرستان ساوجبلاغ استان است و زیبایی‌های آن چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به این‌که نوع آسفالت و کاهش کیفیت آن دلیل افزایش تصادفات در جاده چالوس است، گفت: ریختن گازوئیل صحت ندارد.
معاون آمار و انفورماتیک ثبت احوال البرز گفت: حدود ۱۵ درصد از شهروندان استان فاقد کارت ملی هوشمند هستند که باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
مدیر بازرسی شهرداری فردیس از تخریب یک بنای غیرمجاز در منطقه یک شهرداری این شهر خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد از آغاز عملیات برداشت غلات در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال 2400 تن جو از کشاورزان اشتهاردی خریداری خواهد شد.
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز از برخورد جدی با گرانفروشان شکر در البرز خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با افزایش 5 تا 7 درجه‌ای دمای هوا در هفته جاری دستگاه‌های اجرایی استان البرز به حالت آماده‌باش درآمدند.

نقطه ضعف بزرگ یک طرح گره گشا

در پی ساخت بزرگراه شمالی - جنوبی کرج، دسترسی محلی مردم از فاز یک و 4 مهر شهر مانند گذشته امکان‌پذیر نیست
شهری
بلوار یادگار امامره با اسم بزرگراه شمالی- جنوبی در قلب شهر کرج، با آینده و پیشرفت شهر گره خورده است. اتصال جنوبی‌ترین نقطه کرج فرودگاه پیام و عبور از محله‌های مهرشهر، مهرویلا، دهقان‌ویلا و رجایی‌شهر و بالاخره اتصال آن به بزرگراه شمالی از روی بلوار شهید ناصربخت و بلوار ظفر، این معبر را به شریان مهم شهر مبدل خواهد کرد که نه‌تنها از لحاظ ترافیکی حتی از دیدگاه پدافند غیرعامل و امداد‌رسانی در مواقع بحران نیز حائز ارزش است.
بازار مسکن کرج همچنان در التهاب

بازار مسکن کرج همچنان در التهاب

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج: خرید و فروش تقریباً راکد شده و انجام نمی‌شود
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج در خصوص آخرین وضعیت اجاره مسکن در کرج گفت: فعلاً وضعیت آشفته‌ای در بخش مسکن کرج وجود دارد و هنوز هم نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر قطعی کرد و باید حدود 20 روز دیگر صبر کرد تا بازار به آرامش برسد.
یادگیری با ابزار بازی و سرگرمی

یادگیری با ابزار بازی و سرگرمی

سمن‌های اوقات فراغت البرز در تابستان در مناطق محروم و کم‌برخوردار خدمات ارائه می‌دهند
سازمان‌های مردم‌نهاد و یا سمن‌ها با اقدامات داوطلبانه در موضوعات مختلف در استان فعالند.
PDF سه‌شنبه 4 تیر 1398
کوتاه البرز
خوشنویسی یکی از خلاق‌ترین‌ هنرهای ایرانی است و در البرز هنرمندان بسیاری داریم که در این زمینه شاخص هستند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اشاره به این‌که طبق بررسی‌ها تاکنون ۱۱ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان البرز شناسایی ‌شده است، گفت: ذخیره‌سازی آب می‌تواند ۷۰ درصد به تقویت سفره‌های زیرزمینی کمک کند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد: 5 درصد بودجه سال جاری شهرداری کرج به مدیریت بحران اختصاص یافت.
در مراسمی از معلم خلاق، باانگیزه و منتخب کشوری در آموزش و پرورش البرز تجلیل شد.