54
شنبه 1 تیر 1398
شماره 7691
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همه حاشیه‌های انتقال تونلی آب رودخانه کرج

معاون فنی اداره کل محیط‌زیست البرز: در خصوص انتقال تونلی آب رودخانه کرج به پایتخت مستنداتی در استان موجود نیست
زیست بوم
رودخانه حفاظت‌شده کرج را بسیاری از هموطنان به‌واسطه عبور از محور چالوس می‌شناسند، همان رودخانه‌ای که در غفلت مسئولان حریمش جولانگاه ساخت‌وسازهای غیرمجاز شده است و اگر نباشد از زیبایی‌های جاده چالوس هم خبری نیست.
اخبار ویژه
برداشت 65 هزار تن گندم در البرز با برگزاری جشن برداشت گندم به صورت پایلوت در شهرستان نظرآباد آغاز شد.
به گفته اهالی قدیمی، «ولیان» یکی از مهم‌ترین و پرآوازه‌ترین روستاهای ساوجبلاغ از گذشته دور تا چند سال اخیر به شمار می‌رفته است، اما این سال‌ها دیگر آن تب و تاب و حس و حال گذشته را ندارد.
مدرن‌ترین شهرک گلخانه‌ای کشور در روستای نجم‌آباد شهرستان نظرآباد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با حضور استاندار و مسئولان استان البرز کلنگ‌زنی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: طی یک سال گذشته و در بخش تسهیلات رونق تولید، توانستیم بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 235 واحد تولیدی پرداخت کنیم.

آشفته‌بازار در «محمدشهر»

نبود فضای سبز باعث شده انباشت زباله و ضایعات میوه و سبزی از مشکلات میدان میوه و تره‌بار محمدشهر است
شهری
میدان میوه و تره‌بار «محمدشهر» یکی از میادین کرج است که از بدو تاسیس مشکلات زیادی داشته ولی در بیش از 2‌دهه گذشته فکری برای حل مشکلات آن نشده است.
PDF شنبه 1 تیر 1398
کوتاه البرز
آموزش و پرورش پایه و اساس علم و دانش و شخصیت‌سازی در هر جامعه شناخته می‌شود...
اگرچه آمار دقیقی از تعداد نابینایان البرز در دست نیست، اما با توجه به این‌که بیش از 800 نفر در کرج عضو جامعه نابینایان هستند مسلما این تعداد در کل استان بیشتر است.