54
دو شنبه 27 خرداد 1398
شماره 7687
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خیابانی در خدمت هنر

پیشنهاد هنرمند البرزی: خیابانی در استان البرز به عنوان خیابان هنر معرفی شود تا هنرمندان بتوانند آثار خود را در آن به نمایش بگذارند
تجسمی
البرز یکی از استان‌های هنرمند پرور کشور به شمار می‌رود، هنرمندان این استان علی‌رغم تمام مشکلاتی که با آن دست‌به گریبانند در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده اند.
اخبار ویژه
یک جوان موفق و نام‌آور از البرز که به عنوان رئیس و بنیانگذار مبارزه تن به تن و جنگ‌های نامنظم هنرهای رزمی توانسته با نوعی ابداع در کونگ‌فو آن را در سطح جهانی بشناساند و با کسب مدال‌های ملی و جهانی و مدرک مربیگری و داوری درجه یک از کشور فرانسه، نه‌تنها پرچم ایران، بلکه پرچم البرز را با افتخار بالا نگه دارد.
مدیر کل انتقال خون البرز نیز گفت: مردم این استان سال گذشته ۶۲ هزار و ٥٠٠ واحد خون پلاسما و پلاکت اهدا کردند که نسبت به سال ٩٦ بیش از 7 درصد رشد داشته است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد: ۲ گردشگر که در ارتفاعات البرز گرفتار شده بودند توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.
رئیس هیات فوتبال البرز گفت: تیم فوتسال مقاومت البرز در سال جاری با نام مقاومت شهرداری کرج در لیگ برتر کشور حضور می‌یابد.
آزادراه طالقان- هشتگرد یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های البرز است که وضعیت پیشرفت اجرای آن هر چند وقت یک‌بار تیتر رسانه‌های استان می‌شود.

یک فرودگاه برای 2 استان

وزیر ارتباطات: فرودگاه پیام می‌تواند علاوه بر البرز حمل و نقل هوایی مسافری قزوین را هم پوشش دهد
حمل و نقل
وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات اظهار کرد: جان مسافران و امنیت پرواز از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.
راهبرد‌های جهاد کشاورزی برای مدیریت منابع آبی

راهبرد‌های جهاد کشاورزی برای مدیریت منابع آبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ما اعتقاد داریم به خاطر پایداری تولید، باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم و اگر این کار انجام نشود، تولیدی در آینده صورت نخواهد گرفت.
۱۴ هکتار از اراضی کرج به عرصه کشاورزی بازگشت

۱۴ هکتار از اراضی کرج به عرصه کشاورزی بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی کرج اعلام کرد: با تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز، ۱۴ هکتار زمین کشاورزی این شهرستان به عرصه کشت وکار بازگشت.

ورود دادستانی کرج به پروژه شمشک- دیزین

خبر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود مدعی‌العموم به ایراد خسارت به محیط‌زیست در محور دیزین- شمشک خبر داد.
PDF دوشنبه 27 خرداد 1398
کوتاه البرز
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از زایمان 2 گونه کمیاب حیات‌وحش ایران یعنی گربه وحشی یا «کاراکال»، گوزن زرد ایرانی و مرال در مرکز تیمار و نگهداری گونه‌های جانوری مجتمع ایثار در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری راننده آژانس مسافربری که پس از سرقت اطلاعات حساب مسافران به‌ویژه مشتریان دائمی آژانس در قالب خرید اینترنتی اقدام به تخلیه حساب آنها می‌کرد، خبر داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: 5 سالن ورزشی دانش‌آموزی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در این استان آماده راه‌اندازی شد.