22
یکشنبه 6 بهمن 1398
شماره 7867
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ به ابهامات مدرسه سازی در سوریه

گزارش
توییت وزیر آموزش و پرورش ایران درباره سفر به سوریه و امضای تفاهمنامه همکاری برای بازسازی مدارس مناطق جنگ‌زده این کشور توسط سازمان نوسازی مدارس ایران از چهارشنبه هفته گذشته تا دیروز آنچنان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور و فضای مجازی به همراه داشته که مسئولان این وزارتخانه اقدام به برگزاری یک نشست خبری برای توضیح اتفاقات رخ‌داده در این سفر و تشریح مفاد تفاهمنامه کرد.
ورزش
استقلالی‌ها که پس از حرف‌و‌حدیث‌های فراوان و کلی دردسر خودشان را به امارات رسانده بودند، به سادگی از سد الکویت کویت گذشتند و خودشان را به مرحله پایانی پلی‌آف رساندند.

عقب‌گرد رسانه‌ای

استادان ارتباطات در گفت و‌گو با همشهری به انحصار صوت و تصویر در فضای مجازی از سوی صدا و سیما واکنش نشان دادند
گزارش
هفته گذشته متن بخشنامه‌ای با امضای رئیس قوه قضاییه منتشر شد که براساس آن از این پس: «مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا به‌عهده سازمان صداوسیماست و ضروری است مراجع قضایی و ستادی قوه قضاییه هرگونه استعلام درباره صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را از حیث پروانه فعالیت مقررات و موضوعات مرتبط با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به‌عمل آورند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
آتش‌زدن کتاب طب هریسون، یکی از منابع اصلی تدریس پزشکی در دانشگاه توسط روحانی به نام عباس تبریزیان و در جمعی از طرفدارانش واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است و رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام کرده که به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.