22
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرداخت اقساطی مهریه برای زوج‌ها

خانواده
عضو فراکسیون زنان مجلس در مورد مهریه و مجازات‌های جایگزین آن، گفت: دیدگاه قوه قضاییه در مورد افراد معسر توان مالی کافی نداشته باشد، عدم‌پرداخت مهریه نیست، بلکه صرفا مهلت دادن و تقسیط مورد تأکید است.
ویژه
کارت موقت زیارتی به تأیید مسئولان داخلی و مسئولان عراقی رسیده است و اگر گذرنامه‌ها دیر حاضر شود، این کارت را برای زائران صادر می‌کنیم.
آموزش
معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اقدامات این سازمان برای ارائه خدمات به کودکان ناشنوا را تشریح کرد.

زندگی به‌وقت پختگی

همشهری در گفت‌وگو با تعدادی از سالمندان به زندگی روزمره آنها خاطراتشان و خواسته‌هایشان پرداخته است
گزارش
زنگ خطر سالمندی در کشورمان به صدا درآمده، آخرین آمار مرکز آمار حکایت از این دارد که برای نخستین‌بار جمعیت سالمندان کشور به بیش از 10درصد جمعیت کشورمان رسیده ‌و اگر روال کنونی کاهش فرزندآوری و ازدواج ادامه پیدا کند، در سال‌های آینده شاهد جامعه‌ای مسن و سالمند و البته سالمندانی تنها و بدون خانواده خواهیم بود؛ موضوعی که باید از همین امروز فکری اساسی برای آن کرد تا در سال‌های آینده که با تعداد زیادی سالمند در کشورمان مواجه می‌شویم، بتوانیم برنامه‌های لازم را برای بهداشت و درمان و زندگی بهتر این افراد داشته باشیم.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تولیدات داخلی هورمون‌های رشد کفاف بازار را می‌دهد، در عین حال نسبت به موارد خارجی و قاچاق این هورمون‌ها هشدار داد و گفت: مصرف هورمون‌های رشدی که از مبادی غیررسمی وارد کشور می‌شوند، به‌شدت خطرناک است و گزارش‌های متعددی داشتیم که مصرف این هورمون‌ها می‌تواند عوارض بسیار خطرناکی در پی داشته باشد.