14
چهار شنبه 19 تیر 1398
شماره 7706
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشفیات سرقت در کشور ۲۵درصد افزایش یافت

پلیس
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ناجا با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی کشفیات مجموع سرقت‌ها در 3 ماهه اول سال‌جاری نسبت به‌مدت مشابه سال قبل، از تشدید مبارزه با سرقت خبر داد.
ویژه
سعید نمکی، وزیر بهداشت اعلام کرد: نصب کارتخوان در مطب‌ها، در محدوده اختیارات وزارت بهداشت نیست.
دانشگاه
باوجود اینکه در دو سال گذشته دولت و مجلس اقداماتی برای جلوگیری از سرقت علمی انجام داده و قوانین و آیین‌نامه‌هایی تصویب کرده‌اند اما همچنان موضوع تقلب علمی در دانشگاه‌های کشور در سطح گسترده‌ای مطرح است و از دانشجویان گرفته تا استادان را آلوده کرده است.
معاون دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به همشهری می‌گوید

فقط4زندان‌کشور مهدکودک دارند

درخواست فراکسیون زنان مجلس برای بازدید از زندان زنان
گزارش
هفته گذشته بود که معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز از انعقاد تفاهمنامه‌ای با قوه‌قضاییه خبر داد که براساس آن پرونده قضایی زندانیان زن که با فرزند خردسال در زندان نگهداری می‌شوند پیگیری شود تا این افراد به «زندان باز» منتقل شوند.

افزایش ۲۹ درصدی «شهریه» مهدهای کودک تصویب شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر نظارت دقیق برای نرخ‌گذاری شهریه مهدهای کودک گفت: به گزارش‌های تخلف به‌صورت دقیق رسیدگی خواهیم کرد.
نیاز به 78هزار معلم در مدارس
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: تا مهر امسال تعداد دانشجومعلمان از مرز ۱۰۰ هزار دانشجو می‌گذرد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی صندوق ضمانت و تسهیلات کمیته امداد خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم شرایط دریافت وام و ضمانت را برای مددجویان و نیازمندان تسهیل کنیم.