14
دو شنبه 10 تیر 1398
شماره 7698
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک هزینه ۵ میلیونی مناسب سازی خودرو و مسکن به معلولان خبر داد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: براساس تفاهمنامه‌ای که بین سازمان بیمه سلامت و سازمان زندان‌ها به‌زودی به امضا می‌رسد، زندانیان فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.
سلامت
نخستین‌ماه از فصل تابستان با گرمای شدید آغاز شده و این در حالی است که باید مراقب باشید گرمازده نشوید و سلامت بدنتان را در برابر گرما حفظ کنید.

مطالبات دانشجویان، پشت پیچ‌حصارک

همشهری 6‌ماه بعد از حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد درباره پیگیری حادثه با دانشجویان گفت‌وگو کرده است
گزارش
6‌ماه از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس و جان باختن 10نفر در دانشگاه آزاد سپری می‌شود.

صدور 4هزار روادید الکترونیکی برای حجاج ایرانی

مدیرکل دفتر بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت جزئیاتی از نحوه صدور روادید الکترونیکی زائران حج تمتع۹۸ ارائه کرد و گفت: تاکنون ۴هزار روادید الکترونیکی برای زائران کشورمان صادر شده و این مهم با سرعت در حال انجام است.
پرداخت وام اشتغال به همسران نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینیره با اشاره به پرداخت وام اشتغالزایی به همسران نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: کمیته امداد به همسران نوعروس‌هایی که همسرشان بیکار است وام و خدمات کسب‌وکار ارائه می‌دهد تا به ازدواج تشویق شوند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
مدیرکل دفتر امور تربیتی ومشاوره وزارت آموزش و پرورش خبر داد که امسال علاوه برطرح نماد بالغ بر ۱۵برنامه دیگر در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان و توانمند سازی آنها رونمایی واجرا خواهد شد.