14
سه شنبه 21 خرداد 1398
شماره 7682
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران ۳۱۷ میلیون تومان کمک نقدی به سیل‎زدگان کشور اختصاص دادند.
تأمین اجتماعی
زن جوان 26ساله است و به قول خودش با مردی که همسن و سال پدربزرگش بوده باوجود ابتلای او به سرطان ازدواج کرده تا بتواند بعد از مرگ او مستمری چند میلیونی‌اش را دریافت کند و حالا چندماهی است که مرد فوت شده و مستمری بیمه تامین اجتماعی او برای همسر جوانش برقرار شده است؛ اگرچه که زن بیوه جوان محسوب می‌شود ولی حقوقی چند میلیون تومانی دارد؛ اتفاقی که در سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان ازدواج‌های صوری خوانده می‌شود و باتوجه به مشکلات اقتصادی دو سال گذشته در کشور به تعداد آنها افزوده شده است.
گزارش میدانی همشهری از سرگردانی دانشجویان در میدان انقلاب و کمبود کتاب‌های دانشگاهی خبر می‌دهد

کاغذ، دانشجویان را هم سرگردان کرد

گزارش
موج گرانی و کمبود کاغذ که از سال پیش آغاز شده متأسفانه به‌شدت سبد فرهنگی و علمی جامعه و به‌خصوص محصلان، دانشجویان و کتابخوان‌ها را هدف قرار داده است.

ضرورت چابک‌سازی‌ در آموزش‌وپرورش

برتری در رقابت، به هدف اصلی سازمان‌ها در فضای کسب‌وکار غیرقابل‌پیش‌بینی امروز تبدیل‌شده است.
۴کتاب درسی دوره ابتدایی، کوچک می‌شوند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد که برای سال تحصیلی 99-98اندازه 4 کتاب دوره ابتدایی کوچک‌تر شده و از قطع رحلی به قطع وزیری تغییر می‌کند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اعلام تکمیل ثبت‌نام ۸۰درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند گفت: ۸۳۹هزار و ۵۸ کارت ملی هوشمند در دفاتر پست و پیشخوان باقی مانده است و صاحبانش برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.