22
شنبه 21 اردیبهشت 1398
شماره 7659
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اتمام بازسازی خانه‌های مناطق سیل‌زده تا پایان خرداد

خبرها
وزیر کشور گفت: بنا داریم خانه‌هایی که احتیاج به بازسازی و نوسازی دارند را تا پایان خرداد۹۸ آماده کرده و در اختیار هموطنان در مناطق سیل‌زده قرار دهیم.
ویژه
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد‌مخدر گفت: افزایش دسترسی به ماده مخدر گل قابل تامل است و باید بررسی شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۷۰هزار پک لوازم خانگی تهیه و در بین استان‌های مناطق مختلف کشور که درگیر سیل بودند توزیع شده است.
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی ضمن تشریح علل حذف بیمه اعتیاد از ردیف بودجه امسال گفت: پیشنهاد ما در سازمان بهزیستی این بود که این بودجه به‌طور کامل حذف نشود، بلکه تبدیل به کمک هزینه درمان افراد بی‌بضاعت، در قالب «یارانه» و «یاری برگ» شود.
سربازی
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به حذف قانون جریمه مشمولان غایب، چگونگی تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.
حال و آینده سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با محمد حسن زدا، سرپرست این سازمان

خدمات بهتر درانتظار بازنشستگان

«محمدحسن‌زدا» که بعد از درگذشت ناگهانی سیدمحمد‌تقی نور‌بخش، رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد، در ماه‌های گذشته تلاش کرده ‌برای پیشبرد اهداف یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های کشور با بیش از 40میلیون بیمه‌گذار و افراد تحت پوشش، با سازمان‌ها و نهادهای مختلف روابط عمیقی برقرار کند تا علاوه بر دریافت مطالبات این سازمان، بتواند خدمات بهتری را به بیمه‌شدگانش ارائه دهد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
وزارت آموزش و پرورش به‌منظور رعایت حال دانش‌آموزان در‌ماه مبارک رمضان با صدور بخشنامه‌ای ساعت آموزشی مدارس در روزهای باقی‌مانده از سال تحصیلی را کاهش داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینیره از واریز نقدی بسته غذایی به ارزش ۴۷۸میلیارد تومان به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.
رئیس قوه‌قضاییه بر حرفه‌آموزی و کارآموزی مددجویان کانون اصلاح و تربیت تأکید کرد و گفت: حرفه‌آموزی مددجویان کانون اصلاح و تربیت، اهمیت زیادی دارد زیرا وقتی وارد جامعه می‌شوند، حرفه‌ای را آموخته‌اند و از هرگونه کجی و خلاف دست برمی‌دارند.