22
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
شماره 7654
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر آموزش و پرورش از اتمام بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و گفت: اکنون طرح رتبه‌بندی معلمان در نوبت بررسی و طرح در هیأت وزیران قرار دارد.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک شهریه مهدکودک برای خانواده‌های کم‌درآمد به‌ویژه در مناطق محروم در سال 98خبر داد و گفت: بهزیستی بخشی از شهریه مهدکودک فرزندان خانواده‌های کم درآمد را پرداخت می‌کند.
اربعین
معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در آستانه فرا رسیدن‌ماه مبارک رمضان از ثبت نام اینترنتی صدور و تمدید پروانه موکب‌های اربعین حسینی خبر داد.

پشت دیوارهای ساختمان وزرا

خبرنگار همشهری با مراجعه به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی موضوع دریافت پیامک‌های بدحجابی را بعد از 2هفته از مراجعه‌کنندگان دنبال کرد
گزارش
خیابان وزرای تهران خلوت است؛ اصلا انگار نه انگار که پنجشنبه 2 هفته قبل این خیابان مملو از مراجعه کنندگانی بود که با دریافت یک اس‌ام‌اس به‌دلیل آنچه بدحجابی در خودرو اعلام شده بود، برای دادن تعهد اخلاقی به پلیس امنیت اخلاقی ناجا مراجعه کرده بودند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از آمادگی مرکز بازپروری سروشبازداشتگاه سابق کهریزک برای پذیرش ۲ هزار معتاد متجاهر خبر داد.
بر اثر حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله، بسیاری از خانه‌ها نابود می‌شود.