22
چهار شنبه 28 فروردین 1398
شماره 7640
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که با پوشش نابهنجار در جامعه ظاهر می‌شوند، به صراحت نقض حقوق شهروندی می‌کنند و صددرصد با آنها برخورد می‌شود.
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت ضمن اعلام علل مهم مرگ جوانان ایرانی، درعین‌حال از تدوین سند راهبردی پیشگیری از مرگ زودرس جوانان در کشور خبر داد.
کمیته امداد
رئیس کمیته امداد از برنامه ریزی برای پرداخت 6 هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال در سال98 خبر داد و گفت: برای ایجاد سهولت دریافت وام اشتغال مددجویان، صندوق ضمانت تسهیلات در کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود.
کارشناسان و مسئولان سازمان مدیریت بحران در نشست تخصصی مدیریت سیلاب مطرح کردند:

سیل غافلگیرمان کرد

موج سیلاب در بسیاری نقاط کشور ازجمله لرستان، گلستان و حتی خوزستان کمی فروکش کرده است و تا حدودی خطرات اساسی برای زیر آب رفتن شهرهای سوسنگرد، اهواز و... رفع شده و همین موضوع باعث شده که بحث‌های کارشناسی درباره دلایل بروز سیلاب، میزان خسارت‌های آن، ضعف‌ها و قوت‌ها در مدیریت بحران و... جدی‌تر دنبال شود.
ثبت احوال
معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه مشکل صدور کارت‌های هوشمند ملی از سوی چاپخانه دولتی در حال برطرف شدن است، گفت: کارت‌های هوشمند درحال تراشه‌گذاری هستند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وجود تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد، دیگر سهمیه‌ای به داوطلبان مناطق سیل‌زده تعلق نمی‌گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در سال۹۷، حدود 98هزار پرونده وارده در بحث کالا و خدمات داشته‌ایم که 100هزار و 67 مورد از آنها مخدومه شده است.