22
یکشنبه 11 شهریور 1397
شماره 7469
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: پیش‌نویس ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده تحویل مسئولان حج عربستان شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۱۸۰ میلیارد تومان برای شیر مدرسه درنظر گرفته شده است
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 20درصدی مبلغ وام مسکن فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: به‌زودی تفاهمی با بانک مهر ایران برای اعطای وام‌های 20میلیونی قرض‌الحسنه به فرهنگیان خواهیم داشت
خبرنگار اعزامی روزنامه همشهری از زندگی مردم منطقه سیستان و خشکسالی‌ها و طوفان‌های شن گزارش می‌دهد

سیاهی قصه هامون

گزارش
طوفان صبح آمد و تمام شد اما هنوز سرظهری زوزه می‌کشد. شن‌های روان به آرامی به چهره‌ها شلاق می‌زنند. هوا در بلاتکلیفی غریبی مات و مبهوت است.

روز استیضاح از کلیت آموزش و پرورش دفاع می‌کنم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه استیضاح روز سه‌شنبه مجلس گفت: استیضاح را مربوط به‌خود می‌دانم اما دفاع از آن را دفاع از همه مدیران آموزش و پرورش می‌دانم.
تأمین کالاهای اساسی مردم در قالب وجه نقد یا کوپن الکترونیک
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی 2بسته حمایتی برای مردم خبر داد. به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: برای طراحی بسته حمایت‌های اجتماعی چندین جلسه برگزار شده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
برابر اصل یکصدوهفتاد و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به منظور رسیدگی به شکایات، تنظیمات و اعتراضات مردم نسبت به مأموران یا واحدها یا آیین‌نامه‌های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام دیوان عدالت اداری زیر نظر رئیس قوه قضاییه تأسیس می‌گردد.