22
سه شنبه 16 مرداد 1397
شماره 7450
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان بهزیستی از ساماندهی کارتن‌خواب‌ها خبر داد و گفت: ظرفیت کافی برای پذیرش کارتن‌خواب‌ها وجود دارد. انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با مهر به ساماندهی کارتن‌خواب‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد کارتن‌خوابها هرچه باشد آمادگی ساماندهی آنها را در سازمان بهزیستی داریم و برای آنها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از افتتاح ۴۴‌مدرسه با۴۵۰ کلاس درس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. علی شهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پروژه‌های تحویلی جدید استان در مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: ۴۴ پروژه با حدود ۴۵۰ کلاس درس برای اول مهرماه آماده تحویل می‌شود.
رسانه
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسئله کاغذ مطبوعات خبرداد و گفت:‌ وزارت جهادکشاورزی دستور منع قطع درختان برای مصارف کاغذ را صادر کرده و صنایع چوب مازندران و کارخانه پارس دیگر اجازه قطع درختان را برای تولید کاغذ ندارند.

بی‌رمقی سبدخرید

گزارش میدانی همشهری ازکاهش قدرت خرید مردم و زندگی‌هایی که هرروز بیشتر زیر خط فقر می‌روند.
​​​​​​​یک دفتر چهل برگ شده دفتر حساب نسیه‌های آقا کاظم، هر مقروض یک صفحه، آنها که با خودکار سبز خط خورده‌اند یعنی تسویه شده‌اند و آنها که با خط قرمز نام‌شان هست یعنی بدهکارند. تعداد قرمزها خیلی بیشتر از سبز‌هاست. می‌گوید: از این دفترها چندسالی هست که در کشوی دخلش دارد. ولی این اواخر دفاتر نسیه‌اش، خیلی زودتر پر می‌شوند. «خدا عاقبت این نسیه‌فروشی را بخیر کند.»