4
یکشنبه 27 خرداد 1397
شماره 7407
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: از مهر ماه سال‌جاری ۳۳۶رشته مهارتی به دفترچه کارشناسی ناپیوسته افزوده می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری۹۷ در روزهای سوم تا ششم تیر‌ماه خبر داد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مطرح شدن دوباره لایحه «تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش» در نیمه تیرماه در صحن مجلس خبر داد.
آسیب اجتماعی
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: مبارزه با اعتیاد جزیره‌ای است و برنامه‌ای که همه قبول داشته باشند، وجود ندارد.

در مسیر شادی

کارشناسان در گفت‌وگو با همشهری از فرصت «نشاط اجتماعی» بعد از پیروزی تیم ملی ایران می‌گویند
گزارش
از شمال غرب ایران که زلزله به جانش زد؛ مردم زلزله زده سرپل ذهاب تا جنوب شرقی ایران؛ هیرمند تشنه‌اش و کشاورزان چشم به راه آبش، از پایتخت از قلب آلودگی، ترافیک و نرخ‌های روبه انفجارش؛ تهران و مردم آپارتمان‌نشینش تا شمال و معدن‌چیان یورتش، کرمان زلزله زده مان، آبادانی‌های از ریزگرد زده مان، یک کلام همه ایران مان، در یک شب، دریک زمان کامشان شیرین شد.
برد تیم ملی؛ شادی و همبستگی ملی

برد تیم ملی؛ شادی و همبستگی ملی

همه رسانه‌ها وظیفه شاد کردن مردم و امید دادن به مردم را دارند، باید باور کنیم که شادی بخشی از زندگی همیشگی مردم است که در کنار روحیات مردم مثل همبستگی و یاری رساندن به همدیگر باید شکل بگیرد.
جامعه‌شناسی که عزیز از دنیا رفت
جامعه‌شناسی که عزیز از دنیا رفت
سیدمحمد امین قانعی‌راد، رئیس سابق انجمن جامعه‌شناسی ایران و یکی از برترین کارشناسان مسائل اجتماعی ایران، بعد از 2 سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، غروب روز پنجشنبه در 63سالگی دار فانی را وداع گفت.