4
شنبه 12 خرداد 1397
شماره 7399
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه رفع فقر تنها به‌دست مردم ممکن است، گفت: ۸۰۰هزار حامی، از ایتام و فرزندان بدسرپرست حمایت می‌کنند که هزینه هر کدام از آنها به‌طور متوسط حدود 200هزار تومان است.
علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهدکودک‌ها آهنگ‌هایی می‌گذارند که بچه‌ها مبتذل بار می‌آیند، ولی ما اگر بتوانیم از آن سنین بچه‌ها را در مدارس دانشگاه آزاد تحویل بگیریم بچه مسلمان واقعی بار می‌آوریم.
آسیب ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوشش ۲۶هزار کودک در سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: سالانه ۳هزار کودک از سازمان بهزیستی خارج می‌شوند.

لایحه حمایت از حقوق کودکان به صحن مجلس رسید

لایحه حمایت از حقوق کودکان بعد از تعطیلات در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد
گزارش
لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که حدود یک سال در کمیسیون حقوقی، قضایی مجلس در کارگروه‌های مختلف در حال بررسی بود، سرانجام بعد از تصویب نهایی در این کمیسیون برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.
سلامت
دسترسی و تهیه برخی داروهای خارجی برای بیماران خاص دشوار شده است. متقاضیان دارو معتقدند تمدید تحریم‌ها به این بحران دامن زده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
معاون کل وزارت بهداشت مطالعات در داخل کشور نشان می‌دهد که مصرف ریتالین در برخی دانشجویان بعد از الکل، مواد خانواده حشیش، تریاک و ترامادول رتبه پنجم را به‌خود اختصاص می‌دهد.