4
سه شنبه 8 خرداد 1397
شماره 7396
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهمیه‌های استخدامی و تثبیت موقعیت شغلی ایثارگران 2

ایثارگران بدانند
در ادامه بررسی تبصره‌ها و اصلاحات مرتبط با ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، در بررسی نکات مهم آن به نکته بعدی اشاره خواهیم کرد:
ویژه
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال٩۵، یک‌میلیون و ٢٩٧هزار و ٣٠٠ دختر ٣٠ تا ۵٠ساله هرگز ازدواج نکرده داشته‌ایم، نسبت به افزایش سن ازدواج در جوانان هشدار داد.
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش از اجرای 2طرح «بشری» و «آموزش حقوق به دختران» از اول مهر خبر داد.
حمیدرضا شمس، معاون پیشگیری بهزیستی استان تهران با اشاره به تفاوت فرهنگی میان کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر، گفت: خرده‌فرهنگ «کارتن‌خوابی» در یک دهه اخیر به جمعیت کشور ایران اضافه شده است.
همشهری‌در‌گفت‌وگو با تعدادی از دستفروشان مرکز پایتخت بررسی کرد

پیشنهاد دستفروشان برای ساماندهی دستفروشی

دستفروش
بیشتر از همیشه هستند، ‌تابستان و کسادی خیلی از کارها، آنها را به کاسبی در خیابان کشانده است. تعداد زیادی از آنها از شهر و دیارشان به پایتخت آمده‌اند و به‌دنبال لقمه نانی برای زن و بچه‌هایشان می‌گردند.
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین‌نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران از اجباری شدن پذیرش بیماران در حوزه بستری از طریق سامانه استحقاق‌سنجی و با حذف دفترچه بیمه از تیر‌ماه خبر داد.