4
چهار شنبه 2 خرداد 1397
شماره 7391
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور وجود 10هزار دانش‌آموز معتاد را در کشور تأیید کرد.
رئیس ستاد دیه کشور با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر از زندان آزاد و ۹۷۲ میلیارد تومان پرداخت شده است گفت: اغلب افرادی که به‌دلیل جرائم مالی غیرعمد ازجمله چک در زندان هستند به‌دلیل نوسانات بازار ارز دچار این مشکل می‌شوند.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری تب‌کریمه‌کنگو در کشور، گفت: امسال تا‌کنون ۱۰ مورد ابتلا شناسایی کرده‌ایم که یک مورد هم منجر به فوت شده است.
وزارت بهداشت
عضو کمیسیون بهداشت مجلس نرخ رشد جمعیت کشور را 1.6درصد دانست و گفت: برای حمایت از زوجین نابارور سرانه بیمه‌ها باید افزایش یابد.
فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران از جزئیات طرح مجلس به همشهری می‌گوید

تصویب کلیات طرح تشدید مجازات مرتکبان اسیدپاشی

گزارش
افزایش تعداد اسیدپاشی در سال‌های گذشته و در شهرهای مختلف که بیشتر قربانی‌های آن هم زنانی همچون معصومه جلیل‌پور بودند که چند روز پیش از جشن نوروز، قربانی اسیدپاشی شد و ناکارآمد بودن قانون مجازات اسید‌پاشی که مربوط به 60سال قبل است، باعث شد تا نمایندگان مجلس این خلأ قانونی را با تدوین یک طرح و تشدید مجازات مرتکبان اسید‌پاشی جبران کنند.
لورفتن سؤالات آزمون پایه چهارم متوسطه در نخستین روز امتحانات

لورفتن سؤالات آزمون پایه چهارم متوسطه در نخستین روز امتحانات

باز هم اول خرداد و فصل امتحانات دانش‌آموزان آغاز شد تا بحث لو رفتن سؤالات امتحانی هم رونق بگیرد اما این بار خیلی زود و در نخستین روز امتحانات این اتفاق رخ داد.
پوشش بیمه همگانی برای 95درصد از مردم
وزیر بهداشت که برای شرکت در هفتاد و یکمین مجمع جهانی سازمان جهانی بهداشت به ژنو سفر کرده است، در دیدار با جمعی از وزرای بهداشت دیگر کشورها گفت: تاکنون ۹۵ درصد از مردم کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
دبیر کارگروه خانواده سالم معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری نسبت به افزایش تجرد قطعی دختران در ایران هشدار داد.