4
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
شماره 7385
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهمیه‌های استخدامی و تثبیت موقعیت شغلی ایثارگران1

ایثارگران بدانند
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایثارگران همسر و فرزندان آنان به پاس فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که در جهت حفظ انقلاب و ارزش‌های آن داشته‌اند مورد حمایت قانونگذار بوده‌اند و در استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور سهمیه‌هایی برای آنان منظور و در جهت تثبیت موقعیت شغلی آنان گام‌های مؤثری برداشته شده است.
ویژه
رئیس ستاد اجرایی فرمان امامره از ایجاد ۴۵۰ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور خبر داد. به گزارش مهر، محمد مخبر افزود: فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام در چارچوب محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری ماهانه انجام می‌شود که قرار است در سال جدید افزایش پیدا کند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند بر زمین مانده از کمیته امداد و بهزیستی، همزمان با آغاز ‌ماه مبارک رمضان خبر داد.
گفت‌وگوی همشهری با قضاتی که برترین آرای مجازات جایگزین حبس را صادر کردند

«نه» به زندان

گزارش
بحران جمعیت رو به انفجار زندان‌های کشور از یک سو و آسیب‌های اجتماعی که زندان‌ها به‌عنوان یک دانشگاه جرم و جرم‌آموزی به‌دنبال دارد از سوی دیگر دغدغه مسئولان و کارشناسان فرهنگی، قوه قضاییه و سازمان زندان‌های کشور است، دغدغه‌ای که جای خالی تمهیداتی را گوشزد می‌کند که باید خیلی قبل‌تر چاره‌ای برای آن اندیشیده می‌شد.

معلم فسایی موی سر 9دانش‌آموز را کوتاه کرد

همشهری در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش، تکرار یک تنبیه عجیب در برخی مدارس را بررسی کرد
بعد از معلم آبادانی که موی دانش‌آموز ابتدایی خود را در مدرسه با قیچی کوتاه کرد این بار معلمی در شهرستان فسای استان فارس موی 9دانش‌آموز دختر دوم ابتدایی را در کلاس کوتاه کرد که به گفته خودش از مزاحمت مو برای دانش‌آموزان در نیمکت‌های پشت سرشان جلوگیری کند.
رتبه نخست سلول‌درمانی ایران در منطقه
وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در حوزه سلول‌درمانی در رتبه نخست منطقه و پانزدهم دنیا قرار دارد، گفت: معاونت درمان وزارت بهداشت متعهد می‌شود طی یک‌ماه آینده ضابطه مراکز درمانی را که کار سلول‌درمانی انجام می‌دهند تدوین و این استانداردها را به تمام کشور اعلام کند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور: این افراد می‌توانند تا ۳مرحله به مراکز مشاوره‌ای خصوصی مراجعه کنند.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینیره گفت: هم‌اکنون یک‌ میلیون و ۴۰۰هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۶۰درصد آنها تنها زندگی می‌کنند.