4
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
شماره 7369
جامعه
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان بهزیستی کشور اوضاع اقتصادی و اجتماعی را در افزایش بیماری‌های روحی و روانی مؤثر دانست.
رئیس کمیته امداد امام خمینیره، از افزایش 14.5درصدی پرداختی مستمری‌بگیران و تخصیص اعتبارات ۱۴۰۰میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان در سال۹۷ خبر داد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: توسعه شاخص‌های سلامت مقدمه هرگونه توسعه است و طی چند سال اخیر توفیقات خوبی در رابطه با توسعه شاخص‌های بهداشتی نسبت به کشورهای منطقه از سوی مجلس و دولت حاصل شد.

بی پناهی کودکان زباله‌گرد

معاون امور اجتماعی سازمان پسماند شهرداری تهران در گفت‌و گو با همشهری: کودکان زباله‌گرد برای پیمانکاران شهرداری کار نمی‌کنند
گزارش
سال‌هاست که به دیدن بچه‌هایی که به درون سطل زباله خم شده و مشغول جمع‌آوری زباله هستند، عادت کرده‌ایم؛ کودکانی همچون احد و صمد، 2‌برادر زباله گردی که در آتش‌سوزی یکی از سوله‌های جمع‌آوری زباله سوختند.

حذف دفترچه بیمه از بیمارستان‌های دولتی تا شهریورماه

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: ۳۴میلیون نفر به‌صورت رایگان بیمه شده‌اند و باید آزمون وسع برگزار شود.
تعیین مصادیق «بد حجابی» نباید به پلیس سپرده می‌شد
به‌نظر می‌رسد نباید در مصوبه «طرح جامع عفاف و حجاب» حدود عفاف و حجاب و تعیین مصادیق به‌اصطلاح بدحجابی به نیروی انتظامی به‌عنوان پلیس، سپرده می‌شد.
رسانه
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در نخستین نشست مشترک با اصحاب رسانه به موضوع مصوبه انحصار صدور مجوز مؤسسات فعال در زمینه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برای سازمان صداوسیما که اخیرا در کمیسیون فرهنگی مجلس به تصویب رسید، واکنش نشان داد.