4
پنج شنبه 16 فروردین 1397
شماره 7352
جامعه
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تلویزیون، سخنان رئیس‌جمهور درباره فیلترینگ را تحریف کرد

دریچه
حذف پوشش بخشی از یک خبر یا نقل قول و تأکید بر سایر بخش‌ها، به‌گونه‌ای که محتوای رویداد را متفاوت جلوه دهد در رسانه‌ها، آن‌ هم در رسانه عمومی که داعیه ملی‌بودن دارد، قطعا برخلاف اخلاق حرفه‌ای قلمداد می‌شود؛ این اتفاقی است که در تلویزیون رخ داد.
ویژه
رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای عملیات تکمیلی فلج اطفال و واکسیناسیون یک میلیون و یکصد هزار کودک از 18تا 20فروردین خبر داد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از تمرکززدایی، توسعه مشارکت‌ها و انعطاف در روش‌های سوادآموزی در سال‌جاری خبر داد.
مردم زلزله‌زده شهر سرپل‌ذهاب در گفت‌وگو با همشهری از مشکلات‌شان می‌گویند

نگرانی زلزله‌زدگان از گرما و آشیانه‌های لرزان

گزارش
زمستان، کرمانشاه زلزله‌زده را رها کرد. با همه پس‌لرزه‌های وقت و بی‌وقتش، با همه باد و باران‌های شرمساری که به ناچار بارید در هوای مه‌آلود وعده‌ها...

حذف مدارس سمپاد، بلاتکلیفی دانش‌آموزان و چند سؤال

در حالی تنها کمتر از 3‌ماه تا زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی باقی مانده است که دانش‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون این مدارس در مقطع متوسطه اول و خانواده‌هایشان بلاتکلیف رها شده‌اند .
کاهش 25درصدی تصادفات منجر به فوت در پایتخت در ایام نوروز
کاهش 25درصدی تصادفات منجر به فوت در پایتخت در ایام نوروز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات خسارتی و حدود ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در نوروز امسال خبر داد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت وام اشتغال‌زایی به معتادان بهبود یافته که حداقل 6‌ماه از مدت زمان پاکی آنها گذشته باشد، خبر داد.