۳۰
سه شنبه 3 بهمن 1396
شماره 7304
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایثار کیست؟

ایثارگران
ایثارگر به دفعات در قوانین مختلف تعریف شده است. موخرترین و جامع‌ترین قانون، مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
ویژه
سرپرست اداره کل امور اداری وتشکیلات وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه لایحه مدیریت خدمات کشوری هنوز در مجلس تصویب نشده است، گفت: فرهنگیان نگران حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی خود نباشند.
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه‌خود به ریاست حسن روحانی - رئیس‌جمهور - با افزایش یارانه قابل پرداخت به مراکز توانبخشی غیردولتی موافقت کرد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بیمه ایران بر تسهیل بیمه‌تکمیلی، عمر و بازنشستگی روزنامه‌نگاران تأکید کرد.

رؤیاهای قد و نیم قد

کودکان دستفروش مترو در گفت و گو با همشهری از خواسته‌هایشان می‌گویند
گزارش
برخلاف صدای بلند و پرهیاهوی خانم فروشنده جوراب، «محمد‌حسن» با صدای خیلی آرام به لوازم جانبی موبایل که در دستش دارد، اشاره می‌کند و می‌گوید تمام لوازمش اصل است و با تضمین به مسافران مترو می‌فروشد.

خشونت علیه زنان؛ چهاردهمین آسیب اجتماعی کشور

دومین روز از هشتمین همایش علمی سالانه سلامت روان و رسانه روز گذشته در تهران برگزار شد.
فراخوان مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب تنها تا بیست و دوم بهمن‌ماه امسال مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره‌مند شوند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس گفت: حادثه واژگونی سرویس مدرسه در استان فارس به‌دلیل خطای راننده پیکانی که به‌عنوان سرویس مدرسه توسط والدین انتخاب شده بود، صورت گرفته و 3دانش‌آموز مصدوم در بیمارستان بستری هستند.