۳۰
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آموزش زبان در دبستان‌ها در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده بود

یادداشت
این روزها بحث آموزش زبان انگلیسی در دبستان‌ها در حوزه‌های کارشناسی مورد گفت‌وگوست.
ویژه
مدیرکل بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با تأکید بر اهمیت وجود مشوق‌هایی که باعث می‌شود زنان فعال اقتصادی فعالیت خودشان را به شکل رسمی ثبت کنند، گفت: ثبت شدن این فعالیت‌ها باعث می‌شود شاخص مشارکت اقتصادی ما تا ۳۰درصد افزایش یابد.
درحالی‌که 2روز پیش یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از حسین اسدبیگی اعلام کرد از ابتدای امسال 3هزار دختر از خانه فرار کرده‌اند خود او روز گذشته به ایلنا گفت: «فقط ۶۴۴ دختر فراری در ۶ ماهه اول سال داشتیم.»
معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به همشهری:

بیش از 5هزار مرکز پیش دبستانی در کشور مجوز ندارند

پیش دبستانی
بیش از 5هزار مرکز پیش دبستانی در کشور فعال هستند که مجوزی از آموزش و پرورش دریافت نکرده‌اند و آموزش و پرورش نظارتی بر آنها ندارد. ‌

تشکیل اتاق فکر برای افزایش روحیه دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدیریت فضای تربیتی مأموریت اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی است، گفت: به‌دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی در فضای مدارس هستیم
دریافت کارت ملی هوشمند نیازی به تعویض شناسنامه ندارد
اگر شناسنامه‌ای مستعمل و کهنه شده یا فرد در هویتش تغییراتی ایجاد شده باشد، بایستی برای دریافت کارت ملی هوشمند نسبت به تعویض شناسنامه اقدام کند.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
از 2هفته پیش خبر و تصاویری از چهره دانش‌آموز اهل جیرفت که توسط مدیر مدرسه‌‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.