5
پنج شنبه 24 بهمن 1398
شماره 7880
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موسیقی، پناهگاهی برای مردم است

سنتی می‌خواند اما برخلاف بسیاری از خوانندگان موسیقی اصیل و سنتی، از هر قشری مخاطب دارد؛ از کوچک و بزرگ و پیر و جوان بگیرید تا مخاطبان عام و دنبال‌کنندگان جدی موسیقی.
ویژه
تغییر ظاهر خانه نه‌تنها باعث ایجاد تنوع در محل زندگی می‌شود، بلکه تأثیر خوبی روی روحیه اعضای خانواده دارد.
اختصاص ساعتی در هفته برای گردش و تفریح آن هم در این شرایط اجتماعی پراسترس و پرتنش، می‌تواند گزینه مناسبی برای خوب کردن حال و ایجاد انرژی مضاعف در افراد باشد.
کافی‌شاپ‌ها بهترین مکان برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستند.
تصورش هم کمی سخت است.
همدان نسبتاً به تهران نزدیک است، اما شاید شما آن را بیشتر به محصولات کشاورزی و آثار تاریخی و... بشناسید.
البته پیش از این، باملند تهران را به‌صورت کلی و برای شب‌گردی معرفی کرده بودیم، اما حالا بد نیست از امکانات بی‌پایان آن، در حوزه شکم‌گردی هم یادی کنیم.
گفت‌وگو با بهناز شفیعی که نخستین و تنها قهرمان موتورسواری

سد مقابل زنان را شکستم

سرمای سوزناک زمستان نفس‌های آخرش را می‌کشد و پیست موتورسواری آزادی در هوای معتدل ورزشگاه آزادی شلوغ‌تر از روزهای قبل است.
کاش پل درمه گم شده بود، آرزو!

کاش پل درمه گم شده بود، آرزو!

عادل نبودى، نه نبودى بى وفا !مگرقرارنبود پس از ازدواج چشم‌ها وگوش‌هایت را نیمه‌باز بگذارى تا زندگى ازرفتن باز نماند!مگر نگفتى عشق‌ و عقل را نباید ازهم جدا کرد چون ازیک خانواده هستند و یکى مثل من گفته بود این عین عدالت است و تو گفته بودى همین‌طور است !اماتوعادل نبودى.
پیر فوتبال و سفر شده‌ام
پیر فوتبال و سفر شده‌ام
بعید است که اهل فوتبال باشید، اما این چهره را به یاد نیاورید.
بلقیس سلیمانی، نویسنده‌ای است که پیش از این در اظهار نظرهایش، از جای خالی قصه‌گویی در بسیاری از آثار ادبی انتقاد کرده بود.

هیجان به سبک باستان

پیشنهاد 1
لابد دارید از خودتان می‌پرسید که اسپوکس دیگر چیست و به چه دردی می‌خورد؟ بد نیست بدانید که این رشته، در حدی است که حتی انجمنی هم به نام خودش دارد تا علاقه‌مندان این رشته را مدیریت کند.

هیجان روی دوچرخ

پیشنهاد 2
همیشه و همه‌جا، موتورسواری یکی از تفریحات هیجانی جوانان و البته بزرگسالان بوده است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
نادرشاه افشار حدود 280سال پیش به هندوستان لشکر کشید و با کلی غرامت از امپراتوری هند به ایران برگشت که الماس‌های «کوه نور» و «دریای نور» ازجمله آنهاست.
لابد شما هم از تلویزیون، پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی را به تماشا می‌نشینید و می‌بینید که برخی از این رویدادها، در باشگاه ورزشی انقلاب اتفاق می‌افتد.
حتما گذرتان به این میدان قدیمی افتاده است. شاید برای خرید ابزارآلات به آن‌جا رفته باشید، یا برای خرید کاموا و میز و صندلی.