6o7
پنج شنبه 13 دی 1397
شماره 7569
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به عکاسی اعتیاد دارم

در دهه‌های اخیر، عکس‌های بسیاری از وقایع مهم تاریخی منتشر شده اما ارزش برخی از آنها فراتر از یک عکس خبری بوده و در حافظه تاریخی نسل‌های بعد ثبت شده است.
ویژه
علاوه بر 5ستاره‌ای که به شکل مفصل به تیپ و ظاهرشان پرداختیم، 5بازیگر سرشناس دیگر هم هستند که تیپ و قیافه آنها را به‌طور مختصر مرور می‌کنیم.
وقتی پیداکردن شغل چندان راحت نباشد، از کار بیکار شویم یا به هر دلیلی تصمیم بگیریم صاحب‌کار خودمان باشیم، راه‌انداختن یک کسب و کار خانگی، ایده درخشانی به‌نظر می‌رسد اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست و برای انجام آن باید مراحل مختلفی را طی کرد.
چند سالی است که فغان سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و ‌اعتباری بلند است و فریاد تظلم‌خواهی‌شان در رسانه‌ها و کوچه و خیابان‌های بعضی شهرها شنیده می‌شود
چاقی و اضافه وزن مشکل شایع این روزگار است و افراد زیادی، از کودک و جوان گرفته تا میانسال و سالمند با آن دست به گریبان هستند.
عاشق شد با یک نگاه آن آقای گونه اناری برای همیشه‌های عمر تا همین اکنون‌ها.
مهناز افشار مجبور شد بابت تبلیغ یک آمپول خطرناک در فضای مجازی، پست جدیدی بگذارد و توضیح دهد.
با نیکی نصیریان از درسا در بزنگاه تا آهو در بانوی عمارت

می‌خواهم ببینم آخر قصه چه‌می‌شود

دختر کوچک و شاد سریال «بزنگاه» که در کنار رضا عطاران آن‌قدر خوش درخشید که هنوز خیلی‌ها «درسا» صدایش می‌کنند، این شب‌ها با قد و قامتی دیگر در سریال «بانوی عمارت» دیده می‌شود.
جنگ ستاره‌ها پشت نقاب‌ها

جنگ ستاره‌ها پشت نقاب‌ها

شاید وقتی این مطلب را بخوانید فهرست فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره اعلام شده باشد.
ماجراجویی‌های خونبار انور‌پاشا و یارانش
ماجراجویی‌های خونبار انور‌پاشا و یارانش
​​​​​​​در شماره گذشته پیرامون دلایل ورود امپراتوری عثمانی به جنگ، مطالبی از نظر خوانندگان گرامی گذشت. اینک دنباله آن گزارش را پی می‌گیریم.
سریال «بانوی عمارت» بازیگران و چهره‌های زیادی دارد که خیلی‌هایشان را می‌شناسیم و پیش از این در کارهای دیگر دیده‌ایم و خیلی‌ها هم برای نخستین بار جلوی دوربین آمده‌اند.

ماجرای نقطه‌ضعف داعش

سفر چندباره به عراق و سوریه برای به تصویر کشیدن جنایات داعش و مظلومیت زنان ایزدی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌هایی است که آلفرد یعقوب‌زاده به سرانجام رسانده است.

آخر هفته شاد

اینکه چگونه آخر هفته‌های خود را بگذرانیم، همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها بوده است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
قدیم‌ها که مردم زندگی‌شان با کشاورزی و دامداری می‌گذشت، آن وقت‌ها که بیشتر می‌فهمیدند بند نافشان گره خورده با طبیعت، و بود و نبودشان بند محیط‌زیست‌شان است برای هر اتفاق طبیعی‌ای خیالبافی‌های فلسفی داشتند.
من فارغ‌التحصیل مدیریت فناوری اطلاعات هستم. پیش از این تجربه مدیریت فناوری اطلاعات را در چندین شرکت گردشگری داشتم و در واقع مشغول کاری بودم که به تحصیلاتم ارتباط داشت.
هر هفته پر است از خبرهای خوش و ناخوشی که منشأ آنها اتفاق‌ها و آد‌م‌هایی هستند که با حرف‌ها، موضع‌گیری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و رفتارشان می‌توانند‌ روی حال ما تاثیر بگذارند‌.