13
دو شنبه 22 دی 1399
شماره 8134
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرصتی برای مدیریت منابع  و حفاظت از محیط‌زیست

یادداشت یک
بازار دست‌اول و دوم، مکان‌هایی برای فروش کالا و محصول است که هر کدام مشتریان خودش را دارد.
ویژه
در سال کرونا، گرانی هم بر مردم آوار شد و قدرت خرید بسیاری از اقشار جامعه پایین آمد. برای خیلی‌ها، اولویت با خرید مایحتاج ضروری است.
این داستان واقعی است. در صورتی که وضعیت مزاجی مناسبی ندارید، این متن شامل توصیف‌هایی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد.
شاید در سال‌های گذشته خرید وسایل دست‌دوم چندان مورد‌استقبال قرار‌نمی‌گرفت و خانواده‌ها‌ کمتر رغبتی به آن نشان می‌دادند اما در چند سال اخیر اقتصاد خانواده‌ با بالا رفتن قیمت کالاهای نو و دست اول که به آکبند معروفند، چندان هماهنگ نبوده و با جیب آنها هم‌خوان نیست.

پایان کلیشه‌های اجتماعی درباره جنس دست دوم

آمار و ارقام نشان می‌دهند بازارهای آنلاین کالای دست‌دوم در ایران و جهان رونق گرفته‌اند
خرید اقلام دست‌دوم از گذشته با کلیشه‌های اجتماعی منفی همراه بوده‌است.

خاطره می‌فروشم؛ خریداری هست؟

گزارشی از بازار خرید و فروش نوستالژی‌ها
بعضی‌ها با خاطراتشان زندگی می‌کنند و بعضی‌ها هم از این خاطرات پول درمی‌آورند.
رونق کهنگی
افزایش مهارگسیخته تورم و کاهش قدرت خرید آحاد جامعه، به بازار فروش کالای دست‌دوم رونق بخشیده است
روزگاری هم رسید که وسایل آدمی از جانش عزیزتر شدند. حالا دیگر بعد از خراب‌شدن تلفن همراه، لپ‌تاپ، یخچال، ‌ماشین لباسشویی و... نمی‌توان با فکر‌کردن به خرید یک کالای تازه خوشحال شد.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8134