9
یکشنبه 12 اسفند 1397
شماره 7616
درنگ
23023630
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اینستاگرام کسب و کار من است

با فعالیت مستمر و باکیفیت در صفحات مجازی می‌توان درآمد بالایی به‌دست آورد
کسب و کار
رویای دیرینه بشر به واقعیت پیوسته است. دیگر لازم نیست 6صبح از خواب بیدار شوید.
ویژه
خانواده را  مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده یک اجتماع می‌دانند؛ ریزنهادی که بر پایه آن، دیگر نهادها نیز پایه و اساس می‌گیرند.
آنتونی مان «خم رودخانه» را در چه سالی ساخته؟ برای یافتن پاسخ این سوال و سوال‌های مشابه چند ثانیه جست‌وجو در اینترنت کفایت می‌کند.
52میلیون تومان ناقابل. اگر دلار را حدود 13هزار و 200تومان درنظر بگیریم، هر بیت‌کوین bitcoin را امروز باید حدود 52میلیون تومان بخرید. ارز دیجیتال که 10سال پیش، در سال2009، کار خود را با نرخ صفر دلار شروع کرده بود.
گوگل دنیای بی‌انتهایی است. هر سؤالی داشته باشید یک جواب برای آن دارد؛ از چگونگی درمان هر نوع سرطان گرفته تا آموزش دوختن پاچه شلوار. خیلی از ما فکر می‌کنیم که اینترنت همان جایی است.
اینکه فضای مجازی فرصتی است که اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد تبدیل به تهدید خواهد شد حرف تازه‌ای نیست. اما اینکه چطور می‌توان از این فرصت استفاده کرد؟
با درنظر گرفتن این حقیقت که نیمی از مردم جهان از فضای مجازی استفاده می‌کنند، دیگر در تماس بودن به‌معنای ارتباط چشم‌درچشم نیست و ارتباط صفحه به صفحه است.
فضای مجازی باعث کاهش عمق سواد سطحی شدن آدم‌ها می‌شود؟

عصر انسان‌های پن‌کیک

درباره پرش‌های فکری که امکان تمرکز روی مطالعه را از بین می‌برد
هرچقدر به ذهنم فشار می‌آورم، نمی‌دانم این جمله را از کدام نخبه‌ای خوانده‌ام که می‌گوید: «خواندن و غرق شدن در یک کتاب، شما را بیشتر از بسیاری از رسانه‌ها و اینترنت، در یک موضوع خاص غرق، عمیق و آگاه می‌کند.»  که نظری به غایت درست است.
بااحتیاط تماس بگیرید

بااحتیاط تماس بگیرید

بررسی فرضیه‌هایی که می‌گویند استفاده از اینترنت عوارض روانی و جسمی دارد
با رشد تکنولوژی و گسترش وسایل ارتباطی بی‌سیم بین افراد جامعه، همیشه این سؤال مطرح بود که آیا امواج تولید شده.
کد به جای بمب
کد به جای بمب
آمریکا و روسیه، فعال‌ترین طرف‌های نبرد سایبری در جهان
جنگ سایبری، به استفاده از سلاح‌های دیجیتال، ‌مانند ویروس‌ها و هکرها، توسط یک کشور برای مختل ساختن سازوکار رایانه‌ای در کشوری دیگر با هدف ایجاد خسارت.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
جایی در سریال «بازی تاج و تخت»، لرد بیلیش به سِر واریس جمله‌ای می‌گوید که ختم کلام همه برندهای دنیاست؛ «ما برای مردم سلایقی درست کردیم که تا پیش از این وجود نداشت.»
پاسخ این پرسش بسیار ساده است؛ بله، به راحتی نوشیدن یک جرعه آب. واقعیت این است که هکرهای کلاه ‌سیاه- هکرهایی که بر فعالیت‌های مجرمانه و خرابکارانه‌ای مانند سرقت اطلاعات و اخاذی از کاربران تمرکز دارند.
زندگی کردن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی عادت هر‌روزمان شده‌است. محال است یک روز، شب شود و ما گشتی در فضای مجازی نزده باشیم.