5
سه شنبه 27 فروردین 1398
شماره 7639
بورس
23023621
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پویش مردمی اصلاح ساختار پرداخت یارانه

یادداشت
شرایط اقتصادی کشور قدرت هرگونه ریسک را از دولت گرفته است. یارانه‌های کلان و بی‌هدف از بودجه عمومی کشور پرداخت می‌شوند و متأسفانه به‌دست مصرف‌کننده واقعی آن نمی‌رسند
ویژه
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ از تصویب طرح تعویق آزادسازی و واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم تا سال ۱۴۰۳ خبر داد.
رئیس اتحادیه میوه فروشان البرز درخصوص قیمت نوبرانه‌های فصل گفت: گوجه سبز هم‌اکنون کیلویی ۹۰هزار تومان است که همین قیمت تا هفته آینده 2برابر کاهش پیدا خواهد کرد.
بازار
کاهش نسبی تقاضا و رشد عرضه ناشی از واردات و نزدیک شدن به فصل عرضه دام تولید داخل به بازار موجب شد تا به‌رغم حذف ارز دولتی برای واردات گوشت قرمز قیمت این فراورده در بازار سیر نزولی به‌خود گیرد.

صعود انفجاری بورس

ارزش بورس تهران دیروز با ورود پول‌های تازه، 25هزار میلیارد تومان افزایش یافت
بورس
ارزش بورس تهران روز دوشنبه با یک صعود انفجاری ظرف چند ساعت 25هزار میلیارد تومان افزایش یافت؛ این رقم معادل 2.3درصد افزایش ارزش جاری بازارسهام بود، آمار‌ها نشان می‌دهند پول‌های جدید در راه بورس هستند.
نان آزادپز،گران و چندنرخی شد

نان آزادپز،گران و چندنرخی شد

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران: نان آزادپز نرخ مصوب ندارد و افزایش قیمت آرد و هزینه‌های تولید موجب گرانی نان در نانوایی‌های آزادپز شده است
افزایش قیمت هر کیسه 40کیلوگرمی آرد به 55هزار تومان و رسیدن قیمت آن به 70هزار تومان در بازار آزاد و افزایش هزینه‌های جانبی، موجب افزایش چراغ خاموش و 30تا 50درصدی قیمت برخی انواع نان آزادپز در تهران و برخی استان‌ها شد.
کاغذ هم دونرخی شد
کاغذ هم دونرخی شد
رئیس اتحادیه فروشنده کاغذ و مقوا می‌گوید: قیمت این محصولات نیز در بازار دونرخی شده است.
PDF بورس
کوتاه بورس
در سال گذشته در مجموع تعداد ۲۶۲هزارو ۶۴۹ فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اخذ شده که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل ۳۹درصد افزایش داشته و بیشترین شکایت دریافت شده.