5
یکشنبه 30 دی 1397
شماره 7583
بورس
23023621
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توهم ثروتمند‌بودن

یادداشت
یکی از معاونان وزارت خارجه از نخست‌وزیر ژاپن نقل کرده بود که گفته بود متأسفانه ما کشور فقیری هستیم و این را به صراحت به مردم خودشان می‌گویند که به این دلیل باید زیادتر از کشورهای دیگر کار کنیم که منابع طبیعی و زمین کافی نداریم و با تلاشمان باید کشورمان را بسازیم.
ویژه
مرکز مالی ایران، دوره آموزشی «آتی سبد سهام ویژه مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره» را با حضور مدیرعامل بورس تهران و مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در تاریخ دوم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، با راه‌اندازی معاملات قراردادهای آتی سبد سهام از تاریخ 25 آذرماه سال‌جاری و استقبال سرمایه‌گذاران از این ابزار، دوره آموزشی «آتی سبد سهام ویژه مدیران و اعضای هیأت مدیره» درتاریخ دوم بهمن‌ماه سال‌جاری در هتل استقلال برگزار می‌شود.

انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث، ممنوع

رئیس‌کل بیمه مرکزی در گفت‌وگوی صریح با همشهری، جزئیات و نحوه تغییر محاسبه حق بیمه شخص ثالث و شیوه انتقال تخفیف عدم‌خسارت را اعلام‌کرد
بیمه
اعلام خبر تغییر سازوکار محاسبه حق بیمه شخص ثالث در روزهای اخیر با اما و اگرهای زیادی مواجه و شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است از مردم پول بیشتری گرفته شود و حتی بیمه مرکزی دنبال خالی کردن جیب مردم است.
PDF بورس
کوتاه بورس
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از به کارگیری ابزار‌های مالی جدید در بازار سرمایه خبر داد.