7
شنبه 19 خرداد 1397
شماره 7401
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماگرها

نماگرها
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز یکشنبه 13خرداد 47واحد رشد کرد و به 95هزار و 998واحد رسد.
ویژه
روز یکشنبه هفته گذشته، ۱۸۰میلیون سهم معادل ۱۰درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش موسوم به «سپ» به روش ثبت سفارش عرضه اولیه شد.
بازار سرمایه
در شرایطی که بورس انرژی از آمادگی برای جایگزینی یورو با دلار خبر داده، رئیس سازمان بورس می‌گوید: طرح تاسیس بورس بین‌المللی کیش تابستان امسال برای تصویب نهایی روی میز اعضای شورای بورس قرار خواهد گرفت.

بزرگ‌ترین ادغام تاریخ اقتصاد ایران

با ادغام تاپیکو و هلدینگ خلیج‌فارس، شرکت تازه متولد شده ایرانی به رده بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی منطقه صعود می‌کند
بازارسهام
با تأیید هیأت دولت قرار است 2شرکت بزرگ هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس و تاپیکو در یکدیگر ادغام شوند. با این ادغام، بزرگ‌ترین شرکت ایرانی به ارزش 36هزار میلیارد تومان متولد و بزرگ‌ترین ادغام تاریخ اقتصاد ایران انجام می‌شود.

پذیره‌نویسی جدیدترین صندوق طلا در بورس‌کالا؛ از امروز

پذیره‌نویسی واحدهای جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا از امروز ۱۹‌خرداد‌ماه در بورس کالا آغاز می‌شود و به‌مدت ۵ روز کاری ادامه می‌یابد.
شفافیت مالی شرکت‌ها در بورس افزایش یافت
75درصد شرکت‌ها گزارش‌های خود را به‌موقع ارائه می‌کنند
معاون بورس تهران از افزایش شفافیت مالی شرکت‌ها در بازار سهام خبر داد و تأکید کرد: تا پایان امسال انتشار گزارش‌های مالی همه شرکت‌های بورس به‌روز می‌شود. به گزارش همشهری، روح‌الله حسینی‌مقدم اعلام کرد: ۷۵درصد شرکت‌ها گزارش‌های خود را به‌موقع ارائه می‌کنند و فقط ۲۵درصد شرکت‌ها در ارائه اطلاعات مالی خود تأخیر دارند. او در عین حال توضیح داد: البته برخی از این تأخیرها 2تا 3روزه است اما تعداد محدودی از شرکت‌ها نیز با تأخیرهای چند هفته‌ای گزارش‌های خود را منتشر می‌کنند.