7
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
شماره 7373
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیامدهای عرضه خرما در بورس

گفت‌وگو
تجربه عرضه محصولات کشاورزی ازجمله جو، ذرت، گندم و... طی چند سال گذشته در بورس کالا نشان می‌دهد که می‌توان به رویکرد معاملات سایر محصولات کشاورزی چون پسته، زعفران و خرما در این بازار مالی نیز خوش‌بین بود.
ویژه
انجام‌نشدن معامله 2بلوک سهام بیمه دانا در روز یکشنبه، موجب شد تأمین اجتماعی برای دومین‌بار آگهی واگذاری این بلوک را منتشر کند
در پی برقراری تعادل نسبی قیمت سکه طلا در بازار آزاد، بورس کالای ایران از کاهش وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا خبر داد.
عرضه
معاون بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است امسال سهام 12شرکت جدید به‌صورت عرضه اولیه در بازارسهام عرضه شود.

تداوم نزول شاخص‌ها در بورس

کارشناسان ادامه نزول شاخص را تا مرز 90هزار واحد دور از ذهن نمی‌دانند
بورس
روند نزول شاخص‌ها در بازار سهام روز دوشنبه هم ادامه یافت. شاخص‌های عملکرد بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران از اول امسال به این سو دست‌کم 2درصد نزول کرده است.

کاهش دوباره سود صنایع بورس

تازه‌ترین آمارهای رسمی نشان می‌دهد مجموع سود شرکت‌های فعال در بورس تهران بار دیگر وارد فاز نزولی شده است.
نقش بورس در بازار کار؛ 550 هزار شغل
نقش بورس در بازار کار؛ 550 هزار شغل
بررسی آمار نیروی شاغل در شرکت‌های‌ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نشان می‌دهد که مجموع نیروهای شاغل مستقیم در این شرکت‌ها از 550هزار نفر فراتر رفته است.
بانک
همزمان با نهایی شدن طرح ادغام مؤسسه ثامن در بانک انصار، تابلوهای این مؤسسه در پایان هفته جاری و به مناسبت نیمه‌شعبان به انصار تغییر می‌کند
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود سهام ۲ میلیون وراث مشمولان متوفی سهام عدالت تابستان امسال واریز می‌شود
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 218واحد کاهش یافت و به 93هزارو 586واحد رسید.