5
چهار شنبه 25 بهمن 1396
شماره 7322
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
متن لایحه سهام عدالت که به تازگی به مجلس ارسال شده نشان می‌دهد سهام عدالت قرار است در قالب یک صندوق اصلی و چندین صندوق سرمایه‌گذاری فرعی اداره شود و ریاست آن برعهده یک هیأت امنای دولتی است.
درست 2هفته سپس از آنکه عرضه بلوک سهام ایران‌خودرو در بورس تهران با شکست مواجه شد، مدیران بلندپایه صنعت خودرو بر لزوم خروج دولت از ساختار مالکیت خودروسازان تأکید کردند.
بورس
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 178واحد رشد کرد و به 98هزارو 103واحد رسید. شاخص فرابورس هم با 15واحد افزایش معادل 1.38درصد صعود کرد.

بازارسهام در انتظار عبور از مرز تاریخی

شاخص بورس بار دیگر از مرز 98هزار واحد عبور کرد
بورس
در شرایطی که شاخص بورس دیروز بار دیگر از مرز 98هزار واحد عبور کرد، برخی تحلیلگران می‌گویند درصورت تداوم رشد بازار سهام، این بار باید در انتظار شکستن مرز 100هزار واحد باشیم.
افشای پشت پرده خصوصی‌سازی‌ مخابرات از زبان وزیر راه

افشای پشت پرده خصوصی‌سازی‌ مخابرات از زبان وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی ضمن بیان پشت پرده ماجرای خصوصی‌سازی‌ سهام شرکت مخابرات در 9سال قبل گفت:در کشوری که داغ و درفش برای قیمت‌گذاری داریم، صحبت از خصوصی‌سازی جای تامل دارد.
صدور مجوز سازمان بورس برای یک صندوق سرمایه‌گذاری جدید
سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری دوم اکسیر فارابی را صادر کرد.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
بانک صنعت و معدن در جریان معاملات دیروز بورس تهران بلوک۵۱ درصدی سهام سرمایه‌گذاری‌ صنعت‌ و معدن‌ را فروخت تا فرایند واگذاری سهام شرکت‌های متعلق به بانک‌ها با موفقیت آغاز شود.