5
شنبه 21 بهمن 1396
شماره 7319
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چشم‌اندازی در مه

اقتصاد سینما و شفافیت مالی
یادداشت
طرح تازه بنیاد سینمایی فارابی، گامی در جهت شفاف کردن اقتصاد غیرشفاف سینمای ایران است؛ سینمایی که پس از انقلاب با حمایت گسترده دولت شکل گرفت و اساسا بنیاد فارابی در سال62 تأسیس شد تا بازوی حمایتی این سینما باشد.
ویژه
بلوک‌های سهام شرکت‌های بیمه البرز و بیمه آسیا در روز ۱۲اسفندماه امسال دوباره در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شوند.
افت شدید شاخص‌ها در وال‌استریت ادامه دارد. دیروز شاخص بورس نیویورک موسوم به داوجونز دومین سقوط سنگین در 4روز گذشته را تجربه کرد و با افت 1000واحدی به‌کار خود پایان داد.
بورس
شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 184 واحد رشد کرد و به 98 هزارو 317 واحد رسید، شاخص فرابورس هم 14 پله صعود کرد و در محدوده 1103 ایستاد.

تأمین مالی فیلم‌های سینمایی در بورس

به گفته مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قرار است با مجوز سازمان بورس، برای تأمین مالی پروژه‌های تولید و ساخت فیلم‌های سینمایی، صندوق سرمایه‌گذاری فیلم تأسیس شود
بازار سرمایه
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از همکاری با سازمان بورس و برای طراحی شیوه‌های جدید تأمین مالی در حوزه سینما و ساخت فیلم خبر داد و اعلام کرد: قرار است در این زمینه یک صندوق سرمایه‌گذاری فیلم تأسیس شود.
بورس کالا
مدیرعامل بورس‌کالا به‌صورت تلویحی اعلام کرد برنامه عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا به‌دلیل جدی نبودن برخی مدیران این 2شرکت عملا متوقف شده است.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تأکید کرد: هم‌اکنون برنامه‌ای برای خرید سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان نداریم.